کد خبر: ۸۵۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹
مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی با اعلام اینکه تاکنون با هیچ فردی جهت سرمربیگری باشگاه مذاکره نکرده ایم اعلام داشت که کلیه اخبار مربوط به باشگاه فجرسپاسی را فقط از طریق سایت شیرازه رسانه ای خواهیم کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس به نقل از سایت شیرازه طی چند روز اخیر، اخباری مبنی بر توافق باشگاه فجرسپاسی با غلامحسین پیروانی جهت سرمربیگری این تیم در رسانه ها دست به دست می چرخد. در همین رابطه قنبری مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی در گفتگو با سایت شیرازه ضمن رد این اخبار اظهار داشت: در حال حاضر مهمترین مسئله و دغدغه باشگاه فجرسپاسی مسائل مالی است و هم اکنون با رئیس هیئت مدیره پیگیر مسائل مالی مربوط به باشگاه هستیم و تا زمانی که اینگونه مسائل حل نشود، راجع به کادر فنی تصمیم گیری نخواهیم کرد. قنبری همچنین ضمن رد شایعه مذاکره با غلام پیروانی عنوان کرد که این موضوع شایعه ای بیش نبوده و در واقع شیطنت برخی رسانه ها باعث دامن زدن به این موضوع شده است.

قنبری افزود: جهت جلوگیری از شیطنت برخی رسانه ها از این به بعد اخبار رسمی مربوط به باشگاه فجرسپاسی را صرفا از طریق سایت شیرازه و روابط عمومی باشگاه فجر اعلام خواهیم نمود. لازم به ذکر است که شرایط فصل بعد باشگاه فجرسپاسی در جلسات آتی هیئت مدیره این باشگاه مشخص خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: