شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۱۷:۵۲
گزارش
بمناسبت سومین سالگرد شهید سلیمانی در قیروکارزین 3 تن حلیم طبخ وتوزیع شد.
گزارش تصویری از طبخ 3 تن حلیم در قیروکارزین.
boletبمناسبت سومین سالگرد شهید سلیمانی در قیروکارزین 3 تن حلیم طبخ وتوزیع شد.
حسین حقیقی
دوره تربیت وتعالی حوزه ای مدیران بسیجی
تربیت وآموزش عس ناحیه قیروکارزین برگزارنمود؛
boletدوره تربیت وتعالی حوزه ای مدیران بسیجی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۸۵۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴
پایگاه خدیجه الکبری(س) برگزارنمود؛
کریمی موانع ازدواج در جوامع امروزی را چنین برشمرد:تحول در الگوی رفتاری،تغییر در الگوی مصرف،ادامه تحصیل در پسر ها و دخترها،اعتقاد داشتن به زندگی آزاد که فرزند آوری مانع رشد مطلوب است و افزایش سن ازدواج می باشد.

به گزارش تنویرسپاه قیروکارزین  پایگاه مقاومت بسیج خواهران خدیجه الکبری(س) کارگاه آموزشی افزایش موالید درقالب کلاس طرح جوانه های صالحین درمسجد امام خمینی(ره) مبارک آباد برگزارنمود.
 
هدف از برگزاری این کارگاه را آشنایی جوانان با فرایند آشنایی، خواستگاری و ازدواج، ملاک های صحیح انتخاب همسر، همسان گزینی و انتخاب آگاهانه زوجین می باشد
خانم کریمی  ،مدرس این جلسه، با اشاره به اینکه  آموزش های پیش از ازدواج مختص یک کشور نیست و حتی در کشورهای اروپایی نیز وجود دارد گفت: این اموزش ها در کشور ما در مرحله پیش از عقد و همراه با آزمایشات اجباری پیش از ازدواج به صورت مختصر وجود دارد که کافی نیست..
کریمی نیز با اظهار تاسف ازوجوداختلافات در خصوص ازدواج تصریح کرد: جوانان آن گونه که باید همدیگر را نمی شناسند و به سرعت درگیر مسائل هیجانی و عاطفی می شوند.
ابتدا باید زمینه های گرایش به سوی ازدواج موفق را ایجاد کنیم،ازدواج تنها آرزوی دختر وپسرنیست بلکه آرزوی پدر ومادراست.
وی موانع ازدواج در جوامع امروزی را چنین برشمرد:تحول در الگوی رفتاری،تغییر در الگوی مصرف،ادامه تحصیل در پسر ها و دخترها،اعتقاد داشتن به زندگی آزاد که فرزند آوری مانع رشد مطلوب است و افزایش سن ازدواج می باشد.توجه داشته باشید که کنترل موالید ممکن است موجب قطع نسل شود.متاسفانه درحال حاضرسبک زندگی  اسلامی ما به سبک زندگی غربی گرایش پیدا کرده است. ازدواج نیز در شهرستان قیروکارزین کاهش پیدا کرده و طلاق رو به افزایش است و90 درصد طلاق ها دلیل آن استفاده از ماهواره و فضای مجازی می باشد .

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: