کد خبر: ۸۵۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱
حجت الاسلام والمسلمین مرادی:
حجت الاسلام والمسلمین مرادی امام جمعه شهرک های شمال غرب شیراز در مراسمی که در نمازخانه سپاه ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز در جمع پیشکسوتان برگزار شده بود بیان داشت: در دین مبین اسلام بازنشستگی نداریم بلکه مسئولیت ها و سنگرهاست که تفاوت پیدا می کند.
امام جمعه شهرک های شمالغرب شیراز  در این مراسم ضمن قبولی طاعات و عبادات پیشکسوتان جهاد شهادت و همچنین تسلیت ایام  شهادتمولای متقیان ، حضرت علی (ع)  به تکریم و احترام بازنشستگان در دین مبین اسلام اشاره نمودند و افزود: در دین اسلام روایات و احادیث فراوانی در خصوص احترام و تکریم به بازنشستگان و سالخوردگان وجود دارد که باید این فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

حجت الاسلام والمسلمین مرادی با توجه به بالا رفتن سن افراد در بازنشستگی  به نکات بهداشتی در در این مورد اشاره کرد و بازنشستگان را به دستورات دین در رعایت موارد بهداشتی جهت عدم ابتلا به امراض توصیه نمود.

امام جمعه موقت شهر شیراز در ادامه پیشکسوتان جهاد شهادت را به انجام فعالیت ها ورزشی خصوصا پیاده روی دعوت نمود.در ضمن نماز مغرب و عشاء پیشکسوتان جهاد و شهادت به امامت حجت الاسلام والمسلمین مرادی اقامه و ضیافت افطاری با حضور فرمانده سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) و امام جمعه شهرک های شمال غرب شیراز همراه بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: