آخرین اخبار
کد خبر: ۸۵۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸
بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز در حمایت از شیخ قاسم:
بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز در حمایت از شیخ قاسم در بیانیه اعلام کرد: به رژیم سفاک آل خلیفه اعلام میداریم که تجاوز به حریم شیخ عیسی قاسم خط قرمزی است که عبور از آن شعله های آتش خشم شیعیان سراسر منطقه و جهان اسلام را پدید خواهد آورد.
بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز در محکومیت سلب تابعیت آیت الله عیسی قاسم توسط رژیم آل خلیفه در بیانه ای اعلام کرد: به رژیم سفاک آل خلیفه اعلام میداریم که تجاوز به حریم شیخ عیسی قاسم خط قرمزی است که عبور از آن شعله های آتش خشم شیعیان سراسر منطقه و جهان اسلام را پدید خواهد آورد.
 
 إِلَّا الَّذينَ آمَنوا وَعَمِلُوا الصّالِحاتِ وَذَكَرُوا اللَّهَ كَثيرًا وَانتَصَروا مِن بَعدِ ما ظُلِموا ۗ وَسَيَعلَمُ الَّذينَ ظَلَموا أَيَّ مُنقَلَبٍ يَنقَلِبونَ﴿آیه ۲۲۷  سوره شعراء﴾

 
سلب تابعیت،تهدید به ترور،تجاوز به مسجد شیعیان و مسلمانان، زیر پا گذاشتن حرمت ها و اعلام جنگ علیه این ملت ستمدیده و مستضعف،نوع دیگری از تروریسم دولتی است.

به نظر می رسد آل خلیفه از حرکت مسالمت آمیز مردم سوء استفاده کرده و برآورد دقیقی از خشم مردم ندارد. یقینا آن ها میدانند تجاوز به حریم آیت الله شیخ عیسی قاسم خط قرمزی است که آتش زیر خاکستر شش ساله انقلاب مردم بحرین را بار دیگر شعله ور خواهد کرد.

این اقدام غیر قانونی دستگاه سرکوب گر رژیم دست نشانده، وابسته و منحوس آل خلیفه با پشتیبانی دلار های کثیف نفتی آل سعود جنایتکار و با استفاده  از سکوت معنادار سازمان ملل، آمریکا و کشورهای غربی که هر روز بر دامنه جنایات خود و ایجاد خفقان و فشار بیشتر بر ملت بحرین افزوده، نشان از ضعف و استیصال این قدرت پوشالی در برابر صدای به حق مظلومان بحرین است.

پر واضح است که انفعال دستگاه دیپلماسی دولت کشورمان در برابر اقدامات بی شرمانه آل سعود در حوادثی همچون شهادت شیخ نمر منجر به آن شده است تا آل خلیفه که نوچه آل سعود است بدون هیچ نگرانی و واهمه ای نسبت به رهبر عالی قدر مردم بحرین نیز همان ظلم ها را روا بدارد.

 آیا وقت آن نیست که وزارت با در دست گرفتن سیاست های انقلابی و نه انفعالی در مقابل توهم قدرت حکام حقیر منطقه بیستد و آنان را بر جای خود نشاند؟ به راستی تا کی و تا چه زمانی این دوستان عزیزمان می خواهند عنصر عقب نشینی و کوتاه آمدن را دنبال کنند و در مقابل بی شرمی ها و قلدر بازی های طرف مقابل جز لبخند و اعلام مواضعی سطحی و نه مبتنی بر کارایی عملی صورت دهند؟

اینک ما دانشجویان انقلابی هم زبان با سردار سرافراز اسلام، حاج قاسم سلیمانی که کم کاری های دولت محترم را جبران می کند، به رژیم سفاک آل خلیفه اعلام میداریم که تجاوز به حریم شیخ عیسی قاسم خط قرمزی است که عبور از آن شعله های آتش خشم شیعیان سراسر منطقه و جهان اسلام را پدید خواهد آورد و برای مردم راهی جز مقاومت مسلحانه باقی نخواهد گذاشت و ما نیز در این مسیر حمایت از مردم و علمای دینی بحرین را وظیفه شرعی و انقلابی خود میدانیم.

باشد که حکام جور بحرین سر عقل بیایند و دست از گستاخی های شان بردارند و با عزت و احترام با مردم شیعه و آزادی خواه بحرین برخورد کنند
نام:
ایمیل:
* نظر: