آخرین اخبار
کد خبر: ۸۶۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶
ویژه برنامه معنوی لیلة الرغائب و بزرگداشت چهلمین روز خاکسپاری دو شهید گمنام با حضور جمع کثیری از دانشجویان دانشگاه‌های کازرون برگزار شد.
ویژه برنامه معنوی لیلة الرغائب و بزرگداشت چهلمین روز خاکسپاری دو شهید گمنام با حضور جمع کثیری از دانشجویان دانشگاه‌های کازرون، در جوار قبور مطهر شهدای گمنام در دانشگاه آزاد برگزار شد.

 

در این مراسم که در اولین شب جمعه ماه مبارک رجب برگزار می‌شد حجت‏‌الاسلام یاسین راد به عنوان سخنران ویژه این مراسم با گرامیداشت شب بخشش و رحمت الهی به عظمت و ارزش معنوی آن پرداخت.

لیله الرغائب

یاسین راد با بیان اینکه سلامت و امنیت جامعه به حفظ حجاب و رعایت حجاب گره خورده است گفت: اعمال لیلة الرغائب بسیار ارزشمند است اما فضیلت رعایت حجاب خیلی بیشتر از هر عمل دیگری تاکید شده است و باید به این امر واجب توجه کامل داشته باشیم.

 

گفتنی است این مراسم به همت بسیج دانشجویی واحد کازرون برگزار شد و دانشجویان قبل و بعد از انجام اعمال شب لیله الرغائب به زیارت قبور مطهر شهدای گمنام رفتند.

لیله الرغائب در دانشگاه آزاد کازرونلیله الرغائب در دانشگاه آزاد کازرونلیله الرغائب در دانشگاه آزاد کازرونلیله الرغائب در دانشگاه آزاد کازرونلیله الرغائب در دانشگاه آزاد کازرونلیله الرغائب در دانشگاه آزاد کازرونلیله الرغائب در دانشگاه آزاد کازرونلیله الرغائب در دانشگاه آزاد کازرونلیله الرغائب در دانشگاه آزاد کازرونلیله الرغائب در دانشگاه آزاد کازرونلیله الرغائب در دانشگاه آزاد کازرون

نام:
ایمیل:
* نظر: