گزارش
شهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
شهدای شاخص سازمان بسیج؛
boletشهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
مجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
boletمجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
یادداشت و گفتگو
حاج محسن سلام...
دلنوشته ای از حاج خیر الله مزارعی در وصف شهید حججی:
boletحاج محسن سلام...
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
رابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
یادداشت،
boletرابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
کد خبر: ۸۶۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲
روز قدس به عنوان یادگاری ارزشمند از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، روز اتحاد و وحدت جهان اسلام و تجلی همدلی و فریاد رهایی فلسطین، از چنگال صهیونیست های غارتگر و روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.
به گزارش تنویر فراشبند سیج دانش آموزی، دانشجویی و فرهنگیان سپاه فراشبند به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای به شرح زیر منتشر نمودند.:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

باز هم آخرین جمعه ماه مبارک رمضان فرا رسید و فریادهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکای مردم ایران و جای جای دنیا ندای "هیهات من الذله" را در گوش ظالمان طنین انداز خواهند کرد.

روز قدس به عنوان یادگاری ارزشمند از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، روز اتحاد و وحدت جهان اسلام و تجلی همدلی و فریاد رهایی فلسطین، از چنگال صهیونیست های غارتگر و روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است. روز قدس روز تبلور عینی حمایت از اسلام و ملت های آزاده از قیام و آزادی خواهی ملتی بزرگ و قهرمان است.

بدون شک روز جمعه آحاد مردم مومن ، روزه دار، پارسا ، انقلابی و ولایتمدار شهرستان فراشبند بویژه اقشار بسیج دانش آموزی، دانشجویی و فرهنگیان فراشبند، همگام با سایر مسلمانان جهان و مردم خداجوی ایران اسلامی با مشت های گره کرده و پرشورتر از همیشه، در راهپیمایی عظیم روز قدس شرکت کرده و با سر دادن شعار مرگ براسرائیل ضمن لبیک به ندای تاریخی امام راحل و عظیم الشان و تجدید میثاق با مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای (مدظله العالی)، جنایت اشغالگران و حامیان غربی-آمریکایی آنان را محکوم کرده و بار دیگر عزم و اراده راسخ خویش را در حمایت از آرمان رهایی قدس شریف و حقوق ملت مظلوم و ستم دیده فلسطین به جهانیان نشان خواهند داد. از این رو از عموم مردم خداجو و روزه دار و مومن و انقلابی شهرستان فراشبند جهت شرکت در این حماسه بزرگ دعوت بعمل می آوریم.

 " به امید آرزوی آزادی قدس شریف"

برچسب ها: بیانیه روز قدس
نام:
ایمیل:
* نظر: