کد خبر: ۸۶۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲
اعضای تیم فوتبال قشقایی شیراز که موفق به صعود به لیگ دسته دوم کشور و تیم فوتسال بالان صنعت شیراز که در رقابتهای کارگران کشور مقام نایب قهرمانی رابدست آورد مورد تقدیر قرار گرفتند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس در آیین تقدیری که در هتل چمران شیراز برگزار شد، مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: صعود تیم قشقایی به لیگ دسته دوم موجب مطرح شدن نام ایل قشقایی در ورزش کشور شد.
حیدرعلی کامیاب کلانتری ادامه داد: امیدوارم این باشگاه که روند رو به رشد خود را از لیگ استان شروع کرد به عنوان یکی از تیم های فارس در آینده نزدیک در لیگ برتر کشور حضور یابد.
وی اضافه کرد: در یک سال گذشته موفقیت های زیادی در عرصه های مختلف ورزشی داشتیم که این امر بیانگر اتحاد و همدلی در نزد جامه ورزش و جوانان است و امیداریم این موفقیت ها روز به روز بیشتر شود.
کامیاب کلانتری افزود: تلاش هیات فوتبال فارس ستودنی است و این امر سبب شد که هم در رشته فوتبال و هم فوتسال که پس از چندین سال تیم ارژن به لیگ برتر صعود کرد، موفقیت هایی کسب کنیم.
وی به ماده 38 قانون مالیات بر ارزش افزوده اشاره کرد و گفت: براساس این قانون اگر یک در صد از کل مالیات به ورزش اختصاص داده شود می توانیم شاهد موفقیت ورزش حرفه ای فارس در کشور باشیم.
مدیر عامل باشگاه قشقایی شیراز هم ضمن تقدیر از موفقیت کسب شده توسط تیم فوتبال این باشگاه بیان داشت: تیم قشقایی اساس خود را از باشگاه های شیراز آغاز کرد و سپس به لیگ استان، دسته سوم و در نهایت به دسته دوم صعود کرد که در صورت حمایت می توانیم این روند رو به رشد را ادامه دهیم و به لیگ برتر صعود کنیم.
روح الله نجف پور ادامه داد: این باشگاه با کمترین امکانات تا کنون نتایج خوبی کسب کرده و برای تداوم آن نیاز به حمایت همه جانبه مسئولان استان فارس داریم.
در این آیین از بازیکنان و دست اندرکاران تیم فوتبال قشقایی و تیم فوتسال بالان صنعت شیراز با اهدا جوایزی تقدیر شد.

برگزاری مراسم تجلیل از تیم فوتبال قشقایی و فوتسال بالان صنعت شیراز

منبع:اداره کل ورزش و جوانان فارس




نام:
ایمیل:
* نظر: