آخرین اخبار
کد خبر: ۸۶۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴
آهنگ ارزشی "مقصد" به همت کانون هنر و موسیقی بسیج دانشجویی استان فارس توسط در ماه رمضان ساخته شد.
عباس معتمد دبیر کانون موسیقی بسیج دانشجویی استان فارس و خواننده ارزشی و حماسی جمهوری اسلامی، گفت: بهمن ماه سال قبل از طریق برگزاری جشنواره ققنوس فارس در دهه مبارک فجر به درخواست مدیریت واحد فرهنگ و رسانه دانشجویی استان فارس بعد از تولید و ارائه چندین ترانه و موسیقی (ارزشی و حماسی) از جمله (ماه بنی هاشم) دعوت به همکاری با بسیج دانشجویی استان شده و مدیریت دبیر موسیقی بسیج دانشجویی را عهده دار شده ام.
 
وی اظهار کرد: جرقه این کار بعد از قبول مسئولیت با سپری نمودن جلسات متعدد و با توکل به خدا  برنامه جامه ای را در خصوص امور فرهنگی و هنری تنظیم،  نمودیم و توانستیم با کمک و مساعدت دیگر دوستان نسبت به تولید آهنگ "مقصد" با ترانه سرایی امید موید و آهنگسازی امیرنوحی تنظیم و میکس و خوانندگی عادل شریف تولید و به هنر موسیقی ارائه نماییم.
 
دبیر موسیقی بسیج دانشجویی استان فارس بیان داشت: هدف از نام گذاری این آلبوم به این دلیل بوده است که مقصد هدف نهایی هر انسان متعهد است که با توکل به خدا به مقصد والای خود خواهد رسید.
 
هدف از برگزاری این کانون را جمع آوری استعداد های درخشان و ولایتمدار در امور فرهنگی و هنری در زمینه موسیقی ارزشی و حماسی دانست و افزود: همچنین این کانون وظیفه حمایت از هنر دوستان موسیقی وخوانندگی و برگزاری دوره آموزشی توسط کانون به منظور شکوفایی استعداد ها وآمادگی دوستان جهت شرکت در جشنواره ها ومسابقات استانی و کشوری از جمله جشنواره همه ساله ققنوس استان  ویژه ایام دهه فجر را عهدا دار است.
 
پوستر.jpg


معتمد تصریح کرد: ضمن تشکر از مدیریت محترم بسیج دانشجویی استان فارس آقای اسماعیل قزل سفلی، کاظم اسماعیلی شعار، سید مصطفی موسوی و محمودی و قاسمی به منظور حمایت های بی دریغ اعلام دارم و همچنین از دست اندرکاران استودیو صدا برداری باروک در جهت ساخت کار و تولید اهنگ مقصد و استودیو صدا برداری زد رکورد جهت همکاری با بسیج دانشجویی استان فارس همچنین سایر مسئولین زیربط تشکر و قدر دانی لازم را داریم.
 
1111111-(3).jpg

این خواننده ارزشی در پایان اظهار داشت: تقاضا دارم که سایر مسئولین زیربط و متعهد در ارگان ها وموسسات دولتی و خصوصی در زمینه های هنری و فرهنگی همکاری و حمایت های لازم را با توجه به توان ارایه نمایند.
نام:
ایمیل:
* نظر: