یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۸۶۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴
سرهنگ دوم پاسدار غلامرضا توکل فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج سپاه نی ریز با هیئت همراه از حوزه بسیج دانش آموزی نی ریز بازدید نمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانش آموزی نی ریز،سرهنگ دوم پاسدار غلامرضا توکل فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج سپاه نی ریز با هیئت همراه از حوزه بسیج دانش آموزی نی ریز بازدید نمودند.

در این بازدید پس از اینکه هیئت محترم بازرسی ناحیه از وضعیت عملکرد این حوزه با توجه به مستندات موجود در سال ۱۳۹۴ و سه ماهه اول سال ۱۳۹۵ را بررسی نمودند جلسه توجیه شبکه مدیریتی بسیج با حضور فرمانده محترم ناحیه برگزار گردید.در ابتدای این جلسه سیدمحمدحسین فقیه فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی نی ریز ضمن عرض خیر مقدم و خوشامدگویی به فرمانده محترم ناحیه و اعضای هیئت بازرسی ناحیه گفت:بحمدالله بسیج دانش آموزی نی ریز از وضعیت روبه رشدی برخوردار است و با عنایت خداوند متعال و تلاش برادران عزیز ما در شورای این حوزه برنامه های پیش رو با قوت و قدرت انجام خواهد شد و شاهد پیشرفت های خوبی در مجموعه بسیج دانش آموزی خواهیم بود ان شاالله.

در ادامه پس از ارائه گزارش هیئت محترم بازرسی از نتیجه بررسی های به عمل آمده جناب سرهنگ توکل فرمانده محترم ناحیه نی ریز در قالب یک نشست صمیمی مطالبی را برای حاضرین جلسه بیان نمودند.

به روایت تصویر:

telegram

نام:
ایمیل:
* نظر: