آخرین اخبار
کد خبر: ۸۶۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸
قزل سفلی در جمع نمایندگان تشکل های دانشجویی شیراز:
فرمانده بسیج دانشجویی استان فارس گفت: با وحدت قلوب و با تاکید بر نقاط مشترک در عین دیدگاه مختلف برای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی تلاش کنیم.
 اسماعیل قزل سفلی در دیدار حضرت آیت الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه استان فارس و امام جمعه شیراز، با نمایندگان تشکل های دانشجویی، با تبریک فراررسیدن روز عید فطر و تشکر از حضور روئسای دانشگاه ها و نماینده های مقام معظم رهبری در دانشگاه ها برای شرکت در این مراسم گفت :  در 184 دانشگاه و مرکز آموزش عالی استان فارس بیش از 45 تشکل دانشجویی به فعالیت می پردازند که در جمع حاضر نماینده 21 تشکل از این تشکل ها حضور دارند.


  وی در ادامه افزود : در این برنامه نمایندگان 21 تشکل دانشجویی سطح شیراز حضور دارند که شامل  نمایندگان 22 گروه جهادی دانشجویی شیراز ، نمایندگان بسیج دانشجویی  43 مرکز دانشگاهی ، نمایندگان انجمن های اسلامی مستقل ،انجمن های اسلامی علوم پزشکی و صنعتی ، نمایندگان تشکل های اصلاح طلب دانشگاه شیراز ، نمایندگان جامعه اسلامی شیراز و علوم پزشکی شیراز ، نمایندگان تشکل های عدالتخواه شیراز آرمان شیراز و دانشگاه ازاد شیراز ، نماینده مجمع یادواره شهدای دانشگاه شیراز و علوم پزشکی شیراز، تشکل وصال دانشگاه آزاد شیراز و مجمع دختران مسلمان حضور دارند.

مسئول بسیج دانشجویی استان فارس با اشاره به حضور سلایق مختلف در این مراسم گفت : امروز همه سلایق سیاسی با تفکرات مختلف جمع شدند تا به راحتی با نماینده ولی فقیه صحبت کنند.

  قزل سفلی با اشاره به 12 ماموریت که مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان، گفت: همه باید با وحدت قلوب و با تاکید بر نقاط مشترک در عین دیدگاه مختلف برای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی تلاش کنیم.

وی ابراز کرد :  بدون شک در این شرایط خطیر نظام ،  دانشجویان به عنوان پیشروی حرکت مقابله ی با دشمانان در خط مقدم این جبهه هستند و باید گفت که نقش جنبش دانشجویی در این مورد بی بدیل است.

تشکیل ستاد دانشجویی اربعین استان فارس/ برگزاری یادواره شهدای دانشجو با محوریت شهدای دانشجوی مدافع حرم

قزلسفلی در پایان سخنان خود، خبر از تشکیل ستاد دانشجویی اربعین استان فارس، داد و اظهار کرد: از تمامی مسئولین، تشکل ها و دانشجویان دعوت می‌شود جهت برگزاری هر چه بهتر اجتماع عظیم میلیونی اربعین تلاش خود را انجام دهند؛ همچنین یادواره شهدای دانشجو با محوریت شهدای دانشجوی مدافع حرم برای دومین بار در یکی از دانشگاه های محوری استان برگزار خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: