کد خبر: ۸۶۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول ا...(ص)شیراز
سرهنگ پاسدار سید حسین حسینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص)شیراز در جلسه عفاف و حجاب شهرستان شیراز بیان نمود:رعایت عفاف و حجاب تعیین کننده حیات و اخلاق جامعه اسلامی می باشد.
وی افزود: ترویج سبک زندگی،مقابله با هجمه های پیش بینی شده توسط دشمنان،فرهنگ سازی عفاف و حجاب ،ایجاد زمینه همکاری و هم افزایی سازمان ها  و نهاد ها و موسسه های و تقویت اعتماد به نفس در زنان محجبه از اهداف  برنامه های سبک زندگی در شمال غرب شیراز می باشد.
وی ضمن خبر تاسیس کمیته جامع زنان در شمال غرب شیراز گفت:کمیته جامع زنان در شمال غرب شیراز از ابتدای سال جاری برابر با برنامه ابلاغی شروع به کار نموده که با توجه به برنامه به نام گزاری 24-18تیرماه به نام هفته عفاف و حجاب برنامه ریزی و هماهنگی های لازم جهت برگزاری مراسمات حجاب و عفاف در این تاریخ ها صورت گرفته است که در حال انجام می باشد.
وی در ادامه با توجه به اهمیت عفاف و حجاب در جامعه وبرای مطالبه گرایانه آحاد جامعه اعم از خواهران و برادران جهت حضور گستر ده در مراسمات عفاف و حجاب شمال غرب شیراز دعوت به عمل آورد.
سرهنگ حسینی در پایان خبر داد: مراسم عفاف و حجاب شمال غرب شیراز شامل شهرک های شمال غرب،منطقه دراک و شهر صدرا روز سه شنبه مورخ22/04/1395با تجمع هزاران نفری مدافعان حریم حجاب و عفاف در بوستان انتظار شهرک گلستان ساعت 18با سخنرانی خطیب برجسته کشور حجت الاسلام والمسلمین حاج احمد پناهیان برگزار می گردد.

نام:
ایمیل:
* نظر: