کد خبر: ۸۶۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶
به همت بسیج دانشجویی سپاه لامرد صورت گرفت
افتتاحیه اردوهای جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه های لامرد با حضور 50 نفر از برادران و خواهران دانشجو در روستای اِحشام از بخش چاهورز شهرستان لامرد برگزار شد.

به گزارش تنویر لامرد، افتتاحیه اردوهای جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه های لامرد با حضور 50 نفر از برادران و خواهران دانشجو در روستای اِحشام از بخش چاهورز شهرستان لامرد در تاریخ ۲۰ تیرماه ۹۵برگزار شد.

این اردو با رویکردی جهادی از تاریخ 21 الی 31  تیرماه در این روستا در حال برگزاری است.

گروه های جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه های لامرد در قالب دو گروه جهادی شهید پی گم کرده (دانشگاه پیام نور مرکز لامرد) و مالک اشتر (دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد) تشکیل گردیده که در۱۴ عرصه مشغول فعالیت هستند.


در ابتدای این مراسم سرگرد پاسدار محمد مهدی منصوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های لامرد در سخنان خوداظهار داشت: از برکات اردوهای جهادی و کلاس های آموزشی که در سال های قبل درمناطق این شهرستان برگزار گردیده، باعث ایجاد اشتغال برای افراد شرکت کننده در این کلاس ها گردیده است.

در ادامه ی این مراسم سرهنگ دوم پاسدار عبداله آزاد فرمانده ناحیه مقاومت سپاه لامرد بیان داشت: که اردوهای جهادی، یک نوع فرهنگ سازی است؛ فرهنگ کار و تلاش، فرهنگ ایثار و جهادگری، فرهنگ تعاون و همکاری.

آزاد در ادامه افزود: این اردوها موجب تقویت مسئولیت پذیری و انجام کارهای دسته جمعی می گردد.

در پایان این مراسم نیز حاج آقا غنی پور به نمایندگی از اهالی روستا با بیان حدیثی از امام رضا (ع) که می فرمایند: "من لم یشکر المنعم من المخلوقین لم یشکر الله عز وجل" از تمامی اعضاء گروه جهادی تقدیر و تشکر کردند و مردم روستا را دعوت به مشارکت در این کار جهادی نمودند.


افتتاحیه اردوهای جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه های لامرد


افتتاحیه اردوهای جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه های لامرد


افتتاحیه اردوهای جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه های لامرد


افتتاحیه اردوهای جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه های لامرد


نام:
ایمیل:
* نظر: