کد خبر: ۸۶۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۵
مدیر روابط عمومی سپاه عشایر فارس :
مدیر روابط عمومی سپاه عشایر فارس، به مناسبت هفته حجاب و عفاف گفت: حفظ حجاب و عفاف بی تاثیر از حوزه اقتصاد نیست.
به گزارش روابط عمومی سپاه عشایر فارس، سروان حسین روزبهی گفت: حفظ حجاب و عفاف فقط مختص به زنان نیست علارغم این که تا اسمی از عفاف و حجاب می آید بلافاصله نقش زن در این حوزه متصور می شود.
مدیر روابط عمومی سپاه عشایر فارس، در ادامه برای هر قسمی از بدن حجاب هایی عنوان کرد و بیان داشت: مهمترین قسمت از حجاب بدن حجاب چشم است چرا که چشم اولین نقطه از ناحیه شیطان است که در معرض تطمیع قرار می گیرد.
سروان حسین روزبهی ضمن انتقاد از مسئولین که شعارهای توخالی در حوزه اقتصاد می دهند و متاسفانه به جوان های این انقلاب که سرمایه اصلی نظام و انقلابند توجه ندارنداذعان داشت :مسئولین در حوزه امربه معروف ابتدا به سراغ این نگاه می روند که جوانان ما حجاب را رعایت نمی کنند اما غافل هستند که جوان امروز که سطح تحصیلات عالی را طی کرده و بدون شغل و عدم اعتماد به نفس در جامعه است چگونه می تواند خود را باور کند و برای خود و شخصیت وجودی خود احترام قائل شود.
رعایت حجاب بی تاثیر از حوزه اقتصاد نیست
رنگ ونوع لباس تیپ شخصیتی فرد را نشان می دهد
 روزبهی گفت: اگر جوان امروز به خوبی خود را باور کند، اعتماد به نفس داشته باشد و خود را به عنوان شخص شیعه، خوب متصور شود چرا باید یک تیپ ظاهری غربی را به عنوان مد در نظر بگیرد و با آن تیپ، شخصیت باطنی خود را زایل کند.
مدیر روابط عمومی سپاه عشایر فارس، خطاب به مسئولین در حوزه اقتصاد گفت: مسئولین اگر برای جوان امروز که تحصیلات خود را به پایان رسانده و منتظر شغل و حمایت دولت است اگر کاری از دستشان بر می آید و انجام ندهند مدیون جوان های این انقلاب و نظام هستند.
 
روزبهی، ادامه داد و گفت:مسئولین امر اگر فرصتی دارند به پارک های شهر گذری داشته باشند تا ببینند چند صدنفر از جوانان در حوزه های مختلف علمی با سطح تحصیلات عالی فارغ التحصیل شده اما بدون حمایت از مسئولین اوقات خود را به باطل و بعضا با گناه می گذرانند.
مدیر روابط عمومی سپاه عشایر فارس، در پایان گفت اگر مسئولین در حوزه های اقتصادی ورود کنند و امر ولایت و رهبری را در حوزه اقتصاد مقاومتی مطاع بدانند هرگز کشور و جوانان ما دچار رکود اقتصادی نخواهند شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: