کد خبر: ۸۶۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲
حجت الاسلام و المسلمین پناهیان :
همزمان با هفته عفاف و حجاب ، به همت بسیج جامعه زنان ناحیه حضرت محمد رسول الله (ص) ، تجمع بزرگ مدافعان حریم خانواده با حضور بانوان شمالغرب شیراز برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین پناهیان در تجمع بزرگ مدافعان حریم خانواده در شماغرب شیراز با اشاره به آیه ی 26 سوره ی اعراف ، گفت: بهترین و برترین پوشش برای مومنین لباس تقوی می باشد . وی به بیان حدیثی از امام محمد باقر (ع) پرداختند و افزودند : منظور از لباس تقوا به گفته ی امام محمد باقر (ع)، همان عفاف است  که برای مردان و زنان می باشد .


دشمن عفاف و حجاب را هم در عرصه  مردان و هم در زنان مورد هدف قرار داده است

وی در ادامه گفت :  مردان و زنان باید حریم عفاف و حجاب را رعایت  کنند و این امر تنها مختص زنان نمی باشد .  حجت الاسلام و المسلمین پناهیان  با اشاره به فعالیت های دشمنان در ترویج مدل های پوششی نامناسب تصریح نمود : بسیاری از  پوشش ها برای مرد ها از آن طرف مرزها به صورت هدایت شده  از طرف دشمنان وارد کشور می شود و مصداق بارز این است که  شما نمی توانید لباس مناسبی را برای یک نوجوان پیدا کنید و این امر نشان می دهد که  دشمن عفاف و حجاب را هم در عرصه  مردان و هم در زنان مورد هدف قرار داده است .

حجاب قلعه ای برای حفظ شخصیت زن

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان افزود : خداوند می گوید پوشش زن باید به گونه ای باشد که در مقابل افراد دارای قلب بیمار و نامحرمان کشف نشود و این حجابی است که در قران گفته شده است که متاسفانه امروزه به طور عمومی رعایت نمی شود و حجاب باید مانند قلعه ای باشد برای حفظ گوهر ارزشمندی همچون شخصیت زن  که بنیان خانواده محسوب می شود .

شکستن حرمت زنان خیانت است

 وی در ادامه با اشاره به بیداری جوانان در کشورهای اسلامی  ، گفت : جوانان دیگر کشور ها ، جوانان ایرانی را به عنوان الگوی خود قرار می دهند و متوجه جایگاه والای زن در خانواده و نقش آنان در تربیت جوانان شده اند . حجت الاسلام والمسلمین پناهیان با اشاره به شخصیت های والای حضرت خدیجه و حضرت فاطمه (س) و بیان برخی از ویژگی های آنان ادامه داد : شکستن حرمت زنان خیانت است و خدواند هر آنچه را  برای مردان قرار داده برای زنان نیز قرار داده است و اگر میزان عفاف و حجاب پائین بیاید  و نادیده گرفته شود ،میزان حیا نیز در جامعه پائین خواهد آمد و این امر برای کشور خالی از ضرر و زیان نیست و باعث از بین رفتن بنیان خانواده می شود که دشمنان تا حدودی در این امر موفق بوده اند.


ایرانی هوشمند و غیرتمند است

حاج آقا پناهیان با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری در خصوص تهاجم فرهنگی  ، افزود : ایرانی هوشمند و غیرتمند است که هم شامل مردان می شود و هم زنان. وی در پایان  صحبت هایش  به بعضی خیانت های انجام شده توسط یزرگان داخلی که باعث نفوذ بیش تر دشمنان شده است .

 

نام:
ایمیل:
* نظر: