کد خبر: ۸۷۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰
این همایش به همت امور بانوان اداره ورزش و جوانان اقلید و با همکاری بسیج ورزشکاران برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس حجت‌الاسلام شیخ حسین انصاریان در همایش عفاف و حجاب اقلید گفت: دنیا با پی بردن به اهمیت عفاف، به سمت حجاب روی آورده است.
حجت‌الاسلام شیخ حسین انصاریان در همایش عفاف و حجاب که با حضور بانوان ورزشکار، ورزش‌دوست، بسیجی، کارمند و خانه‌دار و... در سالن ورزشی انقلاب این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: دین، حجاب را امری واجب و ضروری برشمرده که به‌وسیله پروردگار مطرح‌شده، ازاین‌رو غیرقابل‌ حذف و چشم‌پوشی است.
وی به آیات قرآنی و روایات اسلامی در زمینه حجاب اشاره کرد و از آثار منفی خودآرایی در برهم زدن امنیت اخلاقی و اجتماعی سخن گفت.
انصاریان بابیان اینکه حجاب مانعی برای رشد و ترقی نیست تصریح کرد: با رعایت حجاب و عفاف، گوهر وجود انسان حفظ‌ شده و از بروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی، اخلاقی، خانوادگی و... جلوگیری می‌شود.
وی در پایان سخنان خود با اشاره به قوانین وضع‌شده در برخی از کشورها برای حفظ حد و حدود پوشش زنان در محل کار، بر اهمیت حجاب تأکید کرد و عنوان داشت: دنیا به سمت حجاب و عفاف روی آورده است.
این همایش به همت امور بانوان اداره ورزش و جوانان اقلید و با همکاری بسیج ورزشکاران برگزار شد و علاوه‌ بر سخنرانی حجت‌الاسلام شیخ حسین انصاریان، اجرای برنامه‌های متنوع ورزشی و برگزاری مسابقه فرهنگی و... نیز ازجمله ویژه‌برنامه‌های آن بود.


انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: