گزارش
شهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
شهدای شاخص سازمان بسیج؛
boletشهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
مجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
boletمجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
یادداشت و گفتگو
حاج محسن سلام...
دلنوشته ای از حاج خیر الله مزارعی در وصف شهید حججی:
boletحاج محسن سلام...
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
رابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
یادداشت،
boletرابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
کد خبر: ۸۷۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳
به مناسبت هفته حجاب و عفاف
به مناسبت گرامیداشت هفته حجاب و عفاف پایگاه های حضرت مریم(س) و حضرت خدیجه(س) به میزبانی پایگاه مقاومت حضرت زینب(س) با محوریت حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا(س)گردهمایی جوانه های صالحین را برگزار نمودند.
به گزارش تنویر فراشبند؛به مناسبت گرامیداشت هفته حجاب و عفاف پایگاه های حضرت مریم(س) و حضرت خدیجه(س) به میزبانی پایگاه مقاومت حضرت زینب(س)  با محوریت حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا(س)گردهمایی جوانه های صالحین را برگزار نمودند.
نوجوانان شرکت کننده در این مراسم به همراه مادران خود حضور یافتند که در ابتدای این برنامه جوانه ها با شرکت در مسابقه نقاشی با موضوع عفاف وحجاب خلاقیت خود را به معرض دید خانواده ها گزاشتند.

گردهمایی جوانه های صالحین

در خلال این مراسم جلساتی برای مادران ،اجرای سرود جوانه ها ،مسابقه حجاب برتر،ایجاد نمایشگاه حجاب وعفاف وهمچنین رونمایی از عروسک ونماد حجاب برتر ساخته دست خواهران هنرمند شهرستان اجرا شد.
خواهر پاسدار راضیه فیروزی فرمانده تلاشگر حوزه مقاومت فاطمه الزهرا(س) در گفتگو با تنویر فراشبند افزودند:در سال جاری با همکاری پایگاه های مقاومت وخواهران بسیجی شهرستان برنامه های بسیار متنوعی در جهت فرهنگ سازی  ومعرفی حجاب اسلامی در شهرستان انجام داده ایم که بیش از 25 برنامه بزرگ وتأثیرگزار شهرستانی در سطح شهر ودر پایگاه های مقاومت میباشد که قصد داریم با نهادینه کردن و تلاش در جهت فرهنگ اسلامی ، این رویه را تنها خاص این هفته نگذاریم ودر طول سال ادامه داشته باشد.

گردهمایی جوانه های صالحین

گردهمایی جوانه های صالحین

گردهمایی جوانه های صالحین
نام:
ایمیل:
* نظر: