شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۶:۵۴:۳۱
کد خبر: ۸۷۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۰
همزمان با روز عفاف، جمع کثیری از بانوان سروستانی با حضور در بوستان آزادی این شهرستان ضمن شرکت در "تجمع بزرگ مدافعان حریم خانواده" بر لزوم ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در سطح جامعه تاکید کردند.
به گزارش روابط عمومی سپاهخ سروستان ،همزمان با روز عفاف و حجاب جمع کثیری از بانوان سروستانی ضمن راه اندازی مراسم راهپیمایی و شرکت در اجتماع بزرگ "مدافعان حریم خانواده" که در بوستان آزادی این شهرستان برگزار شد، نسبت به ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در راستای اجرای فرامین دین اسلام و حفظ حریم خانواده تاکید کردند.

حجت الاسلام ابراهیمی،امام جمعه سروستان نیز با حضور در این مراسم فرهنگی-معنوی طی سخنانی ضمن بیان آیات و روایات دینی از اهمیت موضوع فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه خبر داد و  تصریح کرد: تولید و توزیع پوشاک های مبتذل غربی در سطح جامعه از جمله مصداق های ولنگاری فرهنگی می باشد که براساس دین مبین اسلام انجام اینگونه کارها منجر به متزلزل شدن ارکان خانواده و به دنبال آن سست شدن پایه های دین و ایمان در جامعه اسلامی است.

وی در ادامه سخنان خویش با اشاره به جنگ فرهنگی تمام عیار استکبار جهانی در مقابله  اسلام و امت اسلامی تاکید کرد: وقتی دشمن متوجه شد که در عرصه جنگ سخت توان مقابله با نظام اسلامی ندارد، تمام تلاش خود را در جبهه جنگ نرم که به تعبیر مقام معظم رهبری شبیخون فرهنگی می باشد به کار گرفت.

امام جمعه سروستان با اشاره به مقابله کفار در قرون اولیه اسلامی با دین اسلام در اندلس تصریح کرد: وقتی سردمداران کفر و شرک در اندلس به این نتیجه رسیدند که توان مقابله با سپاه اسلام را ندارند با تغییر  موضع از جنگ سخت به جنگ نرم و حذف عفاف و  و حجاب در سطح جامعه آن روز و گسترش فساد اخلاقی در مدت زمان کوتاهی توانستند اندلس را به عنوان یک کشور اسلامی آن هم در قلب اروپا بود به راحتی از مسلمانان بازپس گیرند و امروز دیگر نشانی از آن جامعه بزرگ اسلامی در کشوراسپانیای فعلی امروزی شما نمی توانید ببینید.

 وی همچنین تصریح کرد: قطعا دشمنان انقلاب و نظام اسلامی تلاش دارند کشور را به اندلسی دیگر  تبدیل کنند که این مساله نیازمند توجه بیش از پیش همه افراد جامعه به ویژه جامعه بزرگ،فعال و بصیر زنان ما می باشد.

حجت الاسلام ابراهیمی در پایان سخنان خویش تاکید کرد: رعایت تقوای الهی و به دنبال آن احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر بهترین و قوی ترین اسلحه در مقابل  با جنگ فرهنگی دشمن می باشد و همه ما در برابر این هجمه بزرگ فرهنگی دشمن مسئولیم.

برپایی نمایشگاه آثار فرهنگی، راه اندازی ایستگاه پاسخگویی به مسائل شرعی، ایستگاه بلوتوث نرم افزاری مربوط به عفاف و حجاب ،قرائت شعر و مقاله از دیگر برنامه های این ویژه برنامه اعتقادی بود.

در پایان این مراسم قطعنامه روز عفاف و حجاب توسط یکی از  بانوان بسیجی سروستان قرائت شد.

خاطر نشان می شود این برنامه به همت بسیج خواهران سروستان و با همکاری ستاد عفاف و حجاب این شهرستان برگزار شد.

تجمع بزرگ مدافعان حریم خانواده در سروستان
تجمع بزرگ مدافعان حریم خانواده در سروستان
تجمع بزرگ مدافعان حریم خانواده در سروستان
تجمع بزرگ مدافعان حریم خانواده در سروستان
تجمع بزرگ مدافعان حریم خانواده در سروستان
تجمع بزرگ مدافعان حریم خانواده در سروستان
نام:
ایمیل:
* نظر: