يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۷:۴۳:۵۴
کد خبر: ۸۷۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷
سرهنگ دوستدار:
برگزاری اولین دوره سرویس و نگهداری خودرو در سال 95 با حضور رانندگان وظیفه
اولین دوره سرویس و نگهداری خودرو در سال 1395 با حضور رانندگان وظیفه در سالن شهید فهمیده سپاه ناحیه بقیةا...(عج) شیراز برگزار گردید.
برادر صادقی مسئول برگزاری این دوره عنوان داشتند:مدت این دوره 69 ساعت و هدف از برگزاری این دوره برای رانندگان وظیفه ناحیه تحقق شعار سال(اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل) و استفاده بهینه از منابع در انجام ماموریت ها و کاهش هزینه های سنگین نت خودرویی در ناحیه می باشد
در ادامه سرهنگ دوستدار فرمانده سپاه ناحیه بقیةا....(عج) شیراز با توضیحاتی از دوران جوانی و ارج نهادن در استفاده مطلوب از این دوران برای سربازان اظهار داشتند:مدیریت نگهداری سرمایه ای ارزشنمند است و در شرایطی که هزینه های هنگفتی بابت عدم استفاده صحیح از خوردروها روی دست نیروهای مسلح می باشد مسئله نت یا همان سرویس و نگهداری مورد اهتمام همه ما و شما رانندگان عزیز قرار گیرد.
وی افزود:اگر شیوه صحیح فراگیری و آموزش نت در بین آحاد کارکنان(رسمی و وظیفه) ترویج داده شود قدر مسلم شاهد کاهش هزینه ها خواهیم بود.
ایشان در بخشی از سخنان خود توجه به خود باوری و فرهنگ جهادی و عاشورایی را راه حل استقلال اقتصادی و خروج ار از بحران فعلی دانست.
در ادامه استاد حسین یزدان پناه که از اداره فنی و حرفه ای شهرستان شیراز جهت تدریس دعوت شده بود به بررسی محاسن و اهداف نگهداری پرداخت.
نام:
ایمیل:
* نظر: