کد خبر: ۸۷۴۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱
تیم فوتسال گردان105علی بن حمزه(ع)
صبح امروز چهارشنبه مورخ30/04/95در فینال مسابقات فوتسال جام رمضان در شمال غرب شیراز که توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز برگزار شد: تیم فوتسال بسیجیان گردان 105علی بن حمزه(ع)با شکست تیم شهید چراغی قهرمان شد.
برادر پاسدار یاسر فولادی مسئول برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان در شمال غرب شیراز  بیان داشت: مسابقات فوتسال جام رمضان به میزبانی سپاه ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز با حضور 16تیم از بسیجیان شهرک های غرب شیراز،منطقه دراک و شهر صدرا شاما بسیجیان پایگاههای محلات و ادارات  از ابتدای ماه مبارک رمضان بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار شد که پس ار رقابت در دو گروه هشت تیمی و مسابقات حذفی نهایتا دو تیم شهید چراغی شهرک قصر قمشه و گردان 105علی بن حمزه(ع)به مسابقه فینال راه یافتند و تیم گردان105علی بن حمزه موفق شد با نتیجه 3بر صفر تیم شهید چراغی  را شکست داده و عنوان قهرمانی را کسب نماید.
وی هدف از برگزاری جام رمضان در شمال غرب شیراز را ورزش،شور و نشاط بسیجیان همیشه در صحنه می باشد.
در حاشیه این بازی حجت الاسلام والمسلمین مرادی امام جمعه شهرک های شمال غرب شیراز ضمن خدا قوت و خسته نباشید به عزیزان ورزشکار به حدیثی از مولا علی (ع) که  اشاره نمود که می فرماید:خوش به حال دو طایفه اول کسانی که راه کسب و درآمد  دارند و دوم کسانی که از دارای جسم و بدن سالم می باشند.که باید شکر و سپاس به درگاه الهی به خاطر داشتن جسم سالم داشته باشیم
وی در ادامه از برکات ورزش و اراده و انگیزه آن در بین عموم مردم جامعه گفت و بیان نمود:: در دنیای صنعتی امروز داشتن انگیزه و اراده برای ورزش جهت داشتن بدن سالم امری مهم می باشد چرا که سالیانه دو میلیون نفر به خاطر بی تحرکی در جهان جان می دهند و کم تحرکی معزل اساسی کشور ما می باشد.

امام جمعه شهرک های شمال غرب شیراز ضمن توصیه به جوانان جهت انجام  فعالیت های ورزشی خصوصا ورزش های گروهی بیان داشت: بهترین راه کار جهت مبارزه با هجمه فرهنگی دشمن ورزش می باشد و به فرمایش مقام معظم رهبری ورزش برای جوانان ضروری و برای میانسالان واجب می باشد.
حجت الاسلام مرادی در پایان به برخی از فواید و اهمیت ورزش در همه قشر جامعه و اهمیت  خوردن برخی از نوشیدنی ها  و خوراکی ها پس ار فعالیت ورزشی  برای ورزشکاران و  و این که در جهان 48نوع ورزش وجود داردآماری را برای حاضرین ارائه نمود.
در پایان این مراسم توسط امام جمعه شهرک های شمال غرب شیراز ،سرهنگ حسینی فرمانده و حجت الاسلاو والمسلمین حاجی پور نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز هدایا به تیم های اول تا سوم و همچنین تیم اخلاق اهدا شد.
ضمنا در این مسابقات تیم گردان 105علی بن حمزه اول،تیم شهید چراغی دوم،تیم دانشگاه پیام نور سوم و تیم اخلاق به تیم شهدای نیروی انتظامی تعلق گرفت.
 
نام:
ایمیل:
* نظر: