شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۹:۵۳:۴۵
کد خبر: ۸۷۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۵
«تصمیم نهایی» عنوان یک فیلم تلویزیونی است که با هدف بزرگداشت مدافعان حرم تولید شده و به زودی روی آنتن می‌رود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج هنرمندان فارس، مجید بهره‌مند، مدیر روابط عمومی فیلم تلویزیونی «تصمیم نهایی» در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) درباره این کار ارزشی چنین خبررسانی کرد: «تصمیم نهایی» عنوان یک فیلم تلویزیونی به کارگردانی سیدوحید حسینی است که توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران تهیه و مجموعه به مدافعان حرم و سربازان شهید تقدیم شده است. به زودی قرار است که این کار روی آنتن برود و هم اکنون تیزر این فیلم نیز آماده پخش شده.

 

وی افزود: تصویربرداری این کار به تازگی پایان یافته و هم اکنون جواد اصلانی تدوین این کار را انجام می‌دهد. در این کار تلویزیونی محمد صادقی، بابک انصاری، مهران رنجبر، مریم معصومی، متین ستوده، مهوش وقاری، اکبر رحمتی، حشمت آرمیده، بهراد خرازی، صدف ناظری و رضا صادقی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

 

بهره‌مند درباره قصه فیلم این‌گونه توضیح داد: در خلاصه داستانی که در اختیار مطبوعات قرار داده شده، آمده است که «سربازی است که به خاطر مسائل و مشکلات خانوادگی می‌خواهد به زندگی خود پایان دهد. سرهنگ؛ فرمانده جدید پادگان درصدد کمک به اوست که ...»

 

سایر عوامل اجرایی این کار نیز عبارتند از: سیدوحید حسینی (کارگردان)، امیرحسین طالبی کاشانی (تهیه‌کننده)، حسن علیرضای لواسانی (مجری طرح)، وحید مشاری (مدیر تولید)، شایسته شوشتریان (ناظر کیفی)، امیر شایان‌مهر )نویسنده)، امید همتی‌فراز (دستیار کارگردان و برنامه‌ریز)، سیدمحمد حسینی، نگار پناهی و سعید قربانی (دستیاران کارگردان)، شهره فهیمی (منشی صحنه)، سجاد سیف‌الله قزوینی (عکاس)، فرشید رسولی (مدیر تصویربرداری) و محسن غلامی (طراح صحنه و لباس).

نام:
ایمیل:
* نظر: