کد خبر: ۸۷۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۲
با برگزاری مراسمی
با حضور فرماندهان بسیج و سپاه و روحانیون، مسئول جدید نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لامرد معرفی شد.

به گزارش تنویر لامرد، مراسم تودیع و معارفه مسؤولان پیشین و جدید نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد با حضور حجت‌الاسلام هاشمی شهیدی امام‌ جمعه لامرد، حجت الاسلام علیپور مسئول امور روحانیون سپاه فجر استان فارس، فرماندهان بسیج و سپاه، هادیان سیاسی، روحانیون و بسیجیان برگزار شد.

در این مراسم مسؤول امور روحانیون در سپاه فجر استان فارس در سخنانی اظهار داشت: بسیج و سپاه یکی از باقیات صالحات حضرت امام خمینی(ره) است که با تدبیر ایشان شکل گرفت و هر چه از عمر این درخت می‌گذرد تنومندتر می‌شود.

مسئول جدید  نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لامرد معرفی شد

حجت‌الاسلام علیرضا علی‌پور افزود: هر جا که نظام جمهوری اسلامی احساس خطر و اعلام نیاز کند آن مجموعه‌ای که با اخلاص وارد عمل می‌شود مجموعه سپاه و بسیج است چراکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در هشت سال دفاع مقدس به‌ خوبی مأموریت خود را انجام داده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: امروز سپاه و بسیج افتخار می‌کنند که همگام و همراه با ولایت و رهبری هستند چراکه آن چیزی که به این مجموعه قدرت داده همراه با ولایت بودن است و باید این روحیه ولایی بودن حفظ و تقویت شود.

مسئول جدید  نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لامرد معرفی شد

در ادامه این مراسم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد نیز گفت: نمایندگی ولی‌فقیه و حفاظت اطلاعات تکمیل‌کننده فرماندهی بوده و تعامل خوب میان این سه مجموعه، موجب موفقیت سپاه شده است.

سرهنگ عبدالله آزاد ادامه داد: برنامه‌هایی که در سال 94 و 95 توسط نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لامرد در حوزه اعتقادی و بصیرتی ویژه بسیجیان انجام شد مثال‌زدنی بود.

در ادامه این مراسم با تقدیر از تلاش‌های حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌نسب، طی حکمی حجت‌الاسلام حسن صادقی به‌عنوان مسؤول جدید نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لامرد معرفی شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: