کد خبر: ۸۷۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۶
به مناسبت بازگشت شهدا
به بهانه بازگشت شهید قائدی پس از 30 سال به میهن اسلامی و شهرستان لامرد متن وصيتنامه شهید جانباز آزاده محمد قائدی جهت استفاده هرچه بیشتر مردم شهید پرور در ذیل آورده شده است.

وصیتنامه پاسدار وظیفه شهید محمد قائدی 


فرزند: علی                        محل تولد: چاه حاج ابول      
تاریخ تولد:1/6/1346       محل شهادت: جزیره ی ام الرصاص  
تاریخ شهادت :4/10/1365
بِسم اللهِ الرَّحمن الرَّحیم 
«اِن تَتَّقُوا اللهَ یَجعَل لَکُم فُرقاناً»  اگر راه تقوا پیشه کنید، خدا نور روشنایی در قلبتان قرار می دهد.
درود بر پیامبر بزرگ اسلام (ص) و سرور شهیدان، امام حسین (ع) که معلّم شهادت است که جنگیدن با هر چه کفّار و متجاوز و ستمگر را از او آموختیم. و از او آموختیم که حتّی با دست خالی و با نفرات اندک، باید بر علیه ظلم و طاغوتیان جنگ کرد و در نهایت شهید شد.   «کَم مِن فِئَهٍ قَلیلَهٍ غَلَبَت فَئَهً کَثیرهً» 
و با درود به رهبر کبیر و بنیان گذار جمهوری اسلامی؛ وصیتنامه ام را شروع می کنم:
اکنون که دو باره توفیق یافتم به این دانشگاه الهی قدم بگذارم و به ندای حسین گونه رهبرم، پاسخ مثبتی د اده باشم، در وجودم چیزی به جز ایمان به خدا و عشق به لقای او احساس نمی کنم و امیدوارم که خدا از من راضی شده باشد و مرا به لقای خود بخواند.
ای خواهر و برادر! فریب این چند روز دنیا را نخورید و به فکر آخرت خود باشید. انقلاب را با جان و دل یاری کنید. و بدانید که این انقلاب با خون هزاران شهید به دست آمده و باید راه شهیدان را ادامه دهید و تا پرچم لا اِله اِلاّالله را در تمامی جهان به اهتزاز در نیاورید، از پای ننشینید و از مرگ نترسید که مرگ برای هر انسانی است پس چه بهتر که مرگ در راه خدا و اهداف اسلامی باشد.
خدایا! این بنده حقیرت که امانتی پیش پدر و مادرم بوده، تو را شکر می کنم که توانستم در راه تو قدم بردارم و در راه تو کشته شوم.
سخنی چند با پدر و مادرم دارم که مرا بزرگ کردید و مرا دوست داشتید و دارید. اکنون که من در راه خدا و با لطف الهی کشته می شوم، هیچ ناراحت نشوید و راهم را که همان راه اسلام و همگامی با انقلاب است، ادامه دهید. بدانید که خدا به شما اجری عظیم و پاداشی بزرگ خواهد داد.
و شما ای خواهرانم! در سوگ من ثابت قدم باشید و نقطه ضعفی از خود نشان ندهیدکه دشمنان ما و دشمنان اسلام و انقلاب شاد شوند. خواهرم! سیاهی حجاب تو تیری است در قلب سیاه دشمنان اسلام و انقلاب؛ و اگر لیاقت د اشتم که شهید شوم، مرا تا زادگاهم تشییع و در قبرستان «بید» نزدیک دیگر برادرانم به خاک بسپارید.
خدایا! تا انقلاب مهدی خمینی را نگه دار     ز عمر ما بکاه و به عمر او بیافزا 
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

محمد قائدی


برچسب ها: وصيتنامه شهید
نام:
ایمیل:
* نظر: