کد خبر: ۸۷۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱
دعوتنامه
طی بیانیه ای ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز از اقشار مختلف مردم دعوت کرد تا با حضور حماسی در مراسم استقبال، تشییع و تدفین پیکر دو شهید گمنام در شهر صدرایک بار دیگر با آرمان های شهدا و امام راحل تجدید بیعت کنند.
به گزارش تنویز  طی بیانیه ای از اقشار مختلف مردم دعوت کرد تا با حضور حماسی در مراسم استقبال، تشییع و تدفین پیکر پاک و مطهر دو شهید گمنام در شهر صدرایک بار دیگر با آرمان های شهدا و امام راحل تجدید بیعت کنند.
متن این بیانیه به شرح ذیل می باشد..
بسم رب الشهدا و الصدقین
به مناسبت ایام شهادت رئیس مذهب امام جعفر صادق(ع) شهرو دیارمان میزبان ۲ دردانه آسمانی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس است و فضای شهر را معطّر به شمیم خود خواهند کرد.
شهدا دیروز احساس تکلیف کردند؛ آنان در آن برهه از زمان جان برکف به میدان رفتند تا ریشه ظلم و بیداد را در پیروی از خط سرخ حسینی بخشکانند و از میان آنان، شهدای گمنام سال ها در گمنامی با خدای خود خالصانه صفا کردند.
کاروان شهدا حامل پیامی برای تمام مردم است، شهدا آمده اند تا بگویند ای مردم حواستان جمع باشد ما در زمان خودمان به نیابت از شما برای حفاظت از دین خدا، ولایت و انقلاب به میدان رفتیم از جان گذشتیم، نکند امروز شما که داعیه پیروی از شهدا را دارید، لحظه ای در این زمینه غفلت کنید.
استقبال از پیکر شهدای گمنام توفیق عظیم الهی است که مردم شهید پرور و ولایتمدار شهر شیراز و شهر صدرا  قدردان این نعمت خواهند بود..
به همین مناسبت از مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار شهرشیراز و شهر صدرا دعوت می شود با حضور با شکوه و الهی خود در مراسم وداع، تشییع و تدفین شهدای گمنام در شهر صدرا  واقع در فاز یک کنار مصلای نمازجمعه این راست قامتان که در ایام شهادت امام جعفر صادق(ع)برگزار می شود باردیگر با روح مطهر شهیدان والامقام تجدید میثاق نمایند.
نام:
ایمیل:
* نظر: