گزارش
برگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه ممسنی برگزارکرد
boletبرگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
اولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید
boletاولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید گمنام برگزار شد
کد خبر: ۸۸۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۷
پویش مردمی استقبال از شهدا در ممسنی شکل گرفت
فرمانده سپاه نورآباد ممسنی با اشاره به برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر دو تن از شهدای گمنام دفاع مقدس دراین شهرستان از شکل گیری پویش مردمی و همچنین اجرای برنامه های مختلفی نظیر یادواره شهدای روحانی همزمان با این مراسم ها خبر داد.
به گزارش تنویرسپاه ناحیه ممسنی

امید نصیبی، فرمانده سپاه شهرستان نورآباد ممسنی امروز،  در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مراسم تشییع و خاكسپاری دو تن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در این شهرستان گفت: شهرستان‌های ممسنی و رستم معطر به قدوم دو كبوتر خونین بال دفاع مقدس شده است.

وی با بیان اینكه جهت میزبانی این شهدا اقدامات مختلفی تاكنون انجام شده است، افزود: در این راستا پویش‌های مردمی و همچنین ستاد استقبال مردمی شامل كمیته‌های فرهنگی، اطلاع‌رسانی،‌ تبلیغات، پشتیبانی و فضاسازی شكل گرفته است و بحمد الهی همكاری خوبی میان مسئولان و مردم این شهرستان شكل گرفته است.

نصیبی با تصریح اینكه پیكر مطهر شهدای گمنام شب گذشته، ۶ مردادماه وارد شهرستان شده است، گفت: جهت كسب فیض از وجود این دو لاله گمنام دفاع مقدس از امشب مراسم‌‌های شب وداع با شهدا بعد از نماز مغرب و عشاء به‌مدت سه شب در شهرستان‌های رستم و ممسنی برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ممسنی  اظهار كرد: به یاری خدا بناست تا مراسم تشییع و خاكسپاری این شهدا همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در روز شنبه، ۹ مردادماه ساعت ۷ صبح در محل بوستان شهدای شهر مصیری این شهرستان برگزار شود.

وی با بیان اینكه در این مراسم حجت‌الاسلام خرسندی، امام جمعه رستم بر پیكر این شهدا نماز اقامه كرده و پس از انجام سخنرانی مراسم سوگواری نیز برگزار خواهد شد، گفت: در حاشیه این مراسم تشییع شهدا مسابقه فرهنگی با عنوان «روزی با شهدا» نیز در این شهرستان برگزار می‌شود.

نصیبی همچنین از برگزاری یادواره ۲۰ شهید طلبه و روحانی شهرستان‌های ممسنی و رستم همزمان با مراسم تشییع شهدا خبر داد و گفت: این یادواره به مدت دو شب در نورآباد برگزار خواهد شد كه شامگاه جمعه، ۸ مرداد بعد از نماز مغرب و عشاء این یادواره در مسجد جامع شهر نورآباد با سخنرانی حجت‌الاسلام شاكری امام جمعه این شهرستان آغاز می‌شود.

فرمانده سپاه ممسنی ادامه داد: شب دوم این یادواره در شامگاه شنبه، ۹ مرداد در سالن ورزشی اداره تربیت بدنی این شهرستان با سخنرانی حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد، نائب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.


نام:
ایمیل:
* نظر: