گزارش
برگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه ممسنی برگزارکرد
boletبرگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
اولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید
boletاولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید گمنام برگزار شد
کد خبر: ۸۸۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۴۲
محوطه پارک جنگی آماده میزبانی از عاشقان شهادت و ولایت
امید عباسی مسئول فرهنگی سپاه ناحیه ممسنی : شنبه ۹ مرداد ماه همزمان با شهادت امام صادق(ع) شهر مصیری میزبان ۲ شهید گمنام می باشد. همه ی تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام تدارک دیده شده و بسیجیان همچنان در حال آماده سازی محل دفن این شهدا در پارک جنگلی می باشند.
به گزارش تنویرسپاه ناحیه ممسنی

امید عباسی مسئول فرهنگی سپاه ناحیه ممسنی : شنبه ۹ مرداد ماه همزمان با شهادت امام صادق(ع) شهر مصیری میزبان ۲ شهید گمنام می باشد. همه ی تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام تدارک دیده شده و  بسیجیان همچنان در حال آماده سازی محل دفن این شهدا در پارک جنگلی می باشند.
این مسئول با اشاره به برنامه های مراسم تشییع خاطر نشان کرد:از جمله برنامه هایی که در حاشیه تشییع  اجرا می گردد می توان به شبی با شهدا،ایستگاه صلواتی،عزاداری،دعا و زیارت، مسابقات فرهنگی و...  اشاره کرد.
وی با اشاره به جایگاه و نقش ارزشمند شهدا در پویایی و بالندگی نظام اسلامی تصریح کرد:همگان باید برای پاسداشت شهدا و تبیین ارزش‌های اسلامی گام‌های موثری بردارند و سربلندی و اقتدار میهن ایران اسلامی و توسعه و آبادانی امروز جمهوری اسلامی و پیشرفت در عرصه‌های مختلف علمی و فناوری مدیون جان‌فشانی و رشادت رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است.

 

پایان گزارش /
نام:
ایمیل:
* نظر: