آخرین اخبار
کد خبر: ۸۸۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاههای ممسنی و رستم در بیانیه ای دعوت به حضور در مراسم استقبال و تکریم، تشییع و تدفین پیکر مطهر دو شهید گمنام در شهر مصیری کردند.
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاههای ممسنی و رستم در بیانیه ای دعوت به حضور در مراسم استقبال و تکریم، تشییع و تدفین پیکر مطهر دو شهید گمنام در شهر مصیری کردند.
متن این بیانیه به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم


''رب اوزعنی ان اشکر نعمتک التی انعمت علی...و ان اعمل صالحا ترضاه و ادخلنی برحمتک فی عبادک الصالحین''
پروردگارا ! شکر نعمتهائی را که بر من ارزانی داشته ای به من الهام فرما و توفیق مرحمت کن تا عمل صالحی که موجب رضای تو گردد انجام دهم و مرا در زمره بندگان صالحت داخل نما.(آیه ی 19سوره مبارکه نمل)


تا امروز، هیچ قدرتی نتوانسته است دلهای مردم را از تعظیم و تجلیل شهدا،شهادت و ارزشهای انقلاب خالی کند.امام خامنه ای(مدظله العالی)


 "مردان غریب جبهه ها برگردید/یک بار دگر به شهر ما برگردید/دیروز به خاطر خدا می رفتید/امروز به خاطر خدا بر گردید"
درک شهید و شهادت و مقام شهدا فراتر از عقل ما انسانهای خاکی و دلبستگان زرق و برق دنیای مادی است. شهدای راه خدا در جایگاه و مقامی مأوی گزیده اند که تنها می توان نشان این عرشیان را از خود حضرت حق گرفت که می فرماید: شهدا در نزد خودم و برخوانی که ویژه آنها گسترده ام روزی می گیرند(عند ربهم یرزقون) که عقول شما آدمیان عاجز از درک این مقام رفیع الهی است(و لکن لا تشعرون) و این همه بواسطه صبر و استقامت و از خودگذشتگی است که برای شهید به امر خدا تا ریختن خون و فداشدنش می انجامد.


در همین راستا دانشجویان دانشگاههای ممسنی و رستم نیز برای تجدید میثاق با شهدای والامقام ،دوشادوش این مردم قدردان، در مراسم استقبال و تکریم، تشییع و تدفین پیکر دو شهید گمنام امروز شنبه نهم مرداد  رأس ساعت 7صبح مصادف با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) شرکت گسترده خواهند داشت.



  امیدواریم همه مردم و مسئولین به تأسی از آرمانهای بلند شهدا در مسیر تقویت روحیه ی انقلابی، معنویت افزایی و مأنوس شدن با مکتب شهیدان و شهادت به عنوان سیره و راه شهدا و سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و اعتلای فرهنگی و علمی که از اهداف والای ایثارگران و شهیدان این مرز و بوم است گامهای بلندی بردارند.
نام:
ایمیل:
* نظر: