جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۱:۵۸:۵۷
کد خبر: ۸۸۱۰
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۳
نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس در گردهمایی بصیرتی شهرستانی سپاه ناحیه داراب:
ما به دنبال ترویج تفکر اصولگرایی هستیم زیرا اصولگرایی مبنای انقلاب ما است. این تفکر حمایت از مبانی، اصول، ارزش، اخلاق، دین، قرآن و معنویات انقلاب اسلامی است و چیز هایی است که ما برای آن انقلاب کردیم.

به گزارش خبرنگار تنویر در داراب ، گردهمایی بزرگ بصیرتی شهرستانی سپاه ناحیه داراب با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه فجراستان فارس، جمعی از بسیجیان و هیات عاشقان ولایت در سالن آمفی تئاتر برگزار شد.




دراین مراسم حجت السلام والمسلمین حاجی زاده طی سخنانی اظهار داشت: انس و الفت با اهل بیت علیهما السلام مایه خیر و برکت دنیا و آخرت است و هرکه خارج از این مسیر حرکت کند، قطعا پشیمان خواهد شد.

وی سپس به سوم خرداد ماه، سالروز فتح خرمشهر اشاره کرد و افزود: سوم خرداد ماه بعنوان برگی زرین در کتاب انقلاب اسلامی ثبت شده است چرا که فتح خرمشهر یک حادثه نبود بلکه حماسه ای عظیم بود که در آن مردم غیور ایران و خصوصا خرمشهر در مقابل لشکر مجهز صدام و جهان استکبار که با تمام توان به نبرد ما آمده بود ایستادگی کردند و به پیروزی رسیدند و ما باید همواره از این موضوع درس بگیریم و یاد و خاطره شهدای عزیزمان را گرامی بداریم.

حجت الاسلام حاجی زاده در ادامه افزود: امروز تاکید مقام معظم رهبری بر حضور حداکثری مردم در انتخابات 24 خرداد است زیرا حضور پررنگ مردم باعث یاس و عقب نشینی دشمنان می شود و انشاءلله مردم با هوشیاری و بصیرت کامل، اصلح ترین فرد را انتخاب خواهند نمود و حماسه سیاسی ماندگار دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت خواهند نمود.

نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس در خصوص سال حماسه سیاسی و اقتصادی گفت: نامگذاری شعار امسال یک دستور حکومتی و دستور ولی امر مسلمین است به همین خاطر بر همه ما واجب و تکلیف شرعی است. نباید فکر کنیم ما نسبت به آن تکلیفی نداریم، کوتاهی و غفلت بکنیم باید با تمام وجود در راستای کاربردی کردن این دستور بزرگ همت کنیم.

حاجی زاده با بیان اینکه ما برای کسی تبلیغ نمی کنیم گفت: ما به دنبال ترویج تفکر اصولگرایی هستیم زیرا اصولگرایی مبنای انقلاب ما است.

وی در خصوص تفکر اصولگرایی گفت:این تفکر حمایت از مبانی، اصول، ارزش، اخلاق، دین، قرآن و معنویات انقلاب اسلامی است و چیز هایی است که ما برای آن انقلاب کردیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه احتمال ایجاد فتنه ای دیگر در 24 خرداد ماه است گفت: مردم با بصیرت، رشد سیاسی و تجربه ای که در گذشته و فتنه 88 دارند قطعا نخواهند گذاشت این اتفاق بیافتد.

سرهنگ حمید رضا طحانی فرمانده سپاه ناحیه داراب با اشاره به سخنان امام علی (ع) گفت: عجله، غرور، لجاجت و تنبلی به عنوان 4 عامل رسیدن ضرر به جامعه هستند و خصوصیت چهارم که به بحث شعار سال و حماسه سیاسی مربوط می شود سستی و تنبلی است. به این معنی که فکر کنیم مردم پای صندوق می آیند، نیازی نیست تلاش، کوشش و امر به معروف انجام بدهیم.



نام:
ایمیل:
* نظر: