کد خبر: ۸۸۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰
رویداد های پلیسی استان فارس؛
با هوشياري ماموران پليس آگاهي استان، پرده از راز قاچاق دارو توسط يك شركت داروسازي در استان فارس برداشته شد.
پایگاه اطلاع رسانی بسیج اساتید استان فارس به نقل ازسرویس فرهنگی اجتماعی شیرازه،پلیس به‌ عنوان یک سازمان انتظامی و اجتماعی نقشی تعیین‌کننده در امنیت اجتماعی، اخلاقی جامعه دارد. این نهاد با هدف امنیت پایدار وظیفه خطیری را بر عهده دارد.

كشف محموله هاي كالاي قاچاق ميليونی در "فيروزآباد"

سرهنگ حسين ارجمند مزيدي فرمانده انتظامي شهرستان فيروزآباد، گفت: مأموران پليس مبارزه با كالاي قاچاق شهرستان فيروزآباد با همکاری مامورین انتظامی شهرستان اقدام به كنترل و بازرسي از خودروهاي عبوري در جاده فيروزآباد به سمت شيراز كردند.

وي اظهار كرد: در اين راستا چهار دستگاه 405، یک دستگاه سمند،یک دستگاه لندمارک و یک دستگاه ایسوزو، كه حامل كالاي قاچاق بودند شناسايي و متوقف شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان فيروزآباد افزود: در بازرسي از اين خودروها 3 تن و 590 کیلوگرم برنج خارجی، يك هزار و 231 عدد اواع لوازم جانبی و تجهیزات تعمیر موبایل و 4 هزار و 644 عدد انواع نوشیدنی خارجی قاچاق فاقد مجوز قانوني و گمركي كشف شد.

سرهنگ ارجمند با اشاره به دستگيري 8 قاچاقچي كالا در اين رابطه و معرفي آنها به مراجع قضايي گفت: ارزش اين محموله هاي كشف شده 300 ميليون ريال برآورد شده است.

دستبند پليس بر دستان 9 خرده فروش موادمخدر در "کوار"

سرهنگ علی همت پور فرمانده انتظامي شهرستان کوار، گفت: ماموران انتظامی شهرستان کوار در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح حوزه استحفاظی، از تعدادی واحد صنفي در اين شهرستان بازرسي كردند.

وي ادامه داد: در بازرسي از این اماکن 517گرم تریاک، 285گرم سوخته تریاک، 105گرم شیره تریاک، تعدادي اقلام ضد فرهنگي كشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان کوار از دستگيري 9 خرده فروش موادمخدر در اين طرح خبر داد و گفت: متهمان دستگير شده با تشكيل پرونده به مراجع قضايي معرفي شدند.

سرهنگ همت پور خاطرنشان كرد: پلیس در شهرستان با اقتدار طرح های امنیتی را اجرا و در برخورد با فروشندگان خرد و کلان موادمخدر از هيچ كوششي دريغ نخواهد كرد و با هماهنگی مقام قضایی نسبت به پلمپ مغازه های متخلف با نصب بنر اقدام خواهد كرد.

پاركينگ ايستگاه 126 وسيله نقليه متخلف در "مهر"

سرهنگ مسعود ظهرابي فرمانده انتظامي شهرستان مهر، گفت: ماموران انتظامي شهرستان مهر در راستاي افزايش امنيت ترافيكي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي، را در اين شهرستان اجراي كردند.

وي ادامه داد: با اجراي اين طرح تعداد 72 موتورسيكلت و54 دستگاه خودرو متخلف توقيف و روانه پاركينگ شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان مهر گفت: سرعت و سبقت هاي غير مجاز و نداشتن مدارك هويتي علت توقيف 126 دستگاه وسيله نقليه متخلف و علاوه بر اين تخلفات نداشتن كلاه ايمني ، حركات نمايشي علت توقيف موتورسيكلت ها بوده است كه همه اين وسايل توقيف شده روانه پاركينگ شدند.

سرهنگ ظهرابي با بيان اينكه اقدامات قانوني در خصوص راكبان متخلف صورت گرفته، خاطرنشان كرد: احترام به قوانين و مقرارت در كنار رعايت اصول ايمني موجب فرهنگ سازي و امنيت و آرامش شهروندان مي شود.

پايان خط 23 خرده فروش موادمخدر در "خرامه"

فرمانده انتظامي شهرستان خرامه ماموران انتظامي شهرستان خرامه، گفت: مأموران پليس مبارزه با موادمخدر و پليس اطلاعات شهرستان خرامه طرح پاك سازي مناطق آلوده به مواد مخدر را به اجراء گذاشتند.

سرهنگ خسرو رزمجويي افزود: پس از كسب مجوز قضائي و در بازرسي از 33 باب منزل، مقدار 1045 گرم ترياك و 62 گرم هروئين ، و 231 گرم سایر مواد مخدر، كشف و شد.

وي تصريح كرد: در اين رابطه 23 نفر خرده فروش مواد مخدر دستگير و به همراه تعداد 5 عدد ترازوی توزین وتعداد 5 عدد پایپ و مواد مكشوفه به مقر انتظامي انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان خرامه در ادامه افزود: در اجرای اين طرح و در راستاي برخورد با موتورسیکلت سوارانمزاحم، 90 دستگاه موتورسیکلت متخلف و مزاحم در سطح شهرستان خرامه توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد.

سرهنگ رزمجويي خاطر نشان كرد: مبارزه جدي با موادمخدر در دستور كار پليس شهرستان است و شهروندان مي توانند هر گونه اخبار و اطلاعات خود پيرامون اين موضوع را به پليس 110 اطلاع دهند.

دستبند پليس بر دستان سارق اماکن متبرکه

سرهنگ رجبعلي رزمجويي فرمانده انتظامي شهرستان كازرون، گفت:ماموران انتظامي شهرستان کازرون پس از آنكه مطلع شدند یکی از اتباع متبركه واقع در اين شهرستان مورد سرقت واقع شده، دستگیری سارق یا سارقان را در دستور كار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران پاسگاه کمارج هنگام گشت زنی فردي را که در حال سرقت از صندوق صدقات بود مشاهده و دستگير كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان كازرون با اشاره به كشف سرقت صندوق صدقات از اين سارق دستگير شده،‌گفت: متهم در تحقيقات به سرقت از اماكن متبركه اي كه در كازرون مورد سرقت واقع شده بود، اقرار كرد.

سرهنگ رزمجويي از شهروندان درخواست كرد: در صورت مشاهده افراد مشکوک بلافاصله موضوع را به مرکز فوريت هاي پليسی 110اعلام کنند.

سمند حاوی کالای قاچاق ميليوني به مقصد نرسيد

سرهنگ محمد عبادی نژاد فرمانده انتظامي شهرستان ممسنی، گفت: در راستاي مبارزه با قاچاق كالا، ماموران انتظامي شهرستان ممسني، هنگام گشت زني در جاده ممسنی به سمت شهرستان رستم، به یک دستگاه خودروی سواری سمند مشکوک شدند.

وي ادامه داد: زماني كه ماموران قصد متوقف كرذدن خودرو را داشتند راننده بدون توجه ه فرمان ايست ماموران اقدام به فرار كرد كه پس از مسافتي تعقيب و گريز خودرو متوقف و در بازرسي از آن 53 کارتن حاوی ظروف شیشه‌ای و آجیل خوری، گل و ظروف تزئینی خارجي بدون مجوز گمركي و قانوني كشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان ممسنی با اشاره به دستگيري راننده خودرو و معرفي وي به مراجع قضايي، گفت: ارزش اين محموله كالاي قاچاق كشف شده، 150 میلیون ريال برآورد شده است.

سرهنگ عبادی نژاد خاطر نشان کرد: پليس در شهرستان ممسني، با اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا با اين پديده شوم، به صورت قاطع و قانوني برخورد مي کند.

شركت قاچاق دارو در فارس به آخر خط رسيد

رئيس پليس آگاهي استان فارس، گفت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي از قاچاق دارو توسط يك شركت كيت سازي كه در امر توليد و توزيع دارو در استان فارس فعاليت داشت، مطلع و موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

سرهنگ "سيروس حيدري" ادامه داد: اين شركت به عنوان توليد كننده داخلي مشغول بكار بود و همه گونه تسهيلات براي كمك به اشتغال و توليدات داخلي دريافت مي كند اما مديرعامل و ديگر اعضاي اين شركت به صورت گسترده در امر قاچاق دارو از كشورهاي خارجي به داخل كشور فعاليت دارند.

وي اظهار كرد: در يك عمليات اطلاعاتي،‌ ماموران متوجه شدند مسئولان اين شركت قصد دارند يك محموله هاي داروي قاچاق را با استفاده از چند خودرو تاكسي در شيراز جابجا كنند.

رئيس پليس آگاهي استان فارس گفت: با استقرار در طول مسير تردد اين خودروها، ‌4 دستگاه تاكسي حامل داروهاي قاچاق شناسايي و پس از متوقف كردن آنها، مشخص شد خودروها حامل مقاديري داروي قاچاق هستند كه در باكس ها و يونوليت هاي يخچالي حمل مي شوند.

سرهنگ حيدري با اشاره به كشف 221 گيت داروي قاچاق از اين خودرو ها گفت: در دو عمليات جداگانه ديگر ماموران موفق شدند 7 كارتن مواداوليه گيت هاي آزمايشگاهي به 222 كيلوگرم كشف شد.

وي خاطر نشان كرد: در اين رابطه 6 نفر دستگير و با تشكيل پرونده به مراجع قضايي معرفي شدند.

نام:
ایمیل:
* نظر: