گزارش
برگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه ممسنی برگزارکرد
boletبرگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
اولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید
boletاولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید گمنام برگزار شد
کد خبر: ۸۸۳۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۸
کریم عباسی فرمانده سپاه ممسنی
نشست نهضت روشنگری در منطقه ی ماهور میلاتی شهرستان ممسنی با حضور فرمانده سپاه ناحیه و بخشدار و روسای ادارات منطقه در مسجد امام صادق (ع) روستای مرغ و توسط پایگاه مقاوت شهید قدوسی حوزه ی کربلا برگزار شد.

در این مراسم کریم عباسی فرمانده سپاه ناحیه ممسنی بیان داشت:ماه رجب بهترین زمان برای الگو سازی فرهنگ ها و اعتقادات مذهبی است در این زمان با استفاده از ایام مبارک علاوه بر الگو سازی فرهنگ ها و اعتقادات باید سیاست کشور را نیز تبیین کنیم.
 به ویژه با توجه به فرا رسیدن زمان انتخابات می طلبد مردم را با استفاده از برنامه های فرهنگی و بویژه حلقه های صالحین   و با بازگو کردن منویات مقام معظم رهبری و خمینی کبیر اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را معرفی کنیم.

سیاست نظام مردم سالاری دینی است و اوج نشان دادن تحقق این شعار حضور حداکثری در انتخابات استخوشبختانه از همه ی گروه ها و حزب ها در این انتخابات شرکت کردند بنابراین می طلبد شاهد حضور حدکثری مردم باشیم اما باید در انتخاب افراد بیانات رهبری در رابطه با ویژگی مدیران مد نظر ما باشد.

وی در ادامه بیان داشت: همین سیاست مردم سالاری دینی ما دارد جهانی می شود آن هم با یک جریان بیداری اسلامی البته برخی دوست دارند آن را بیداری انسانی بخوانند اما در واقع این بیداری نشئت گرفته از انقلاب اسلامی ایران است. از انقلابی نشئت گرفته که مردمان آن از هیچ جنگی نترسیده اند و با اهدای فرزندان و شهدای خود درخت انقلاب اسلامی را زنده نگه داشت. نباید غافل شد که جریاناتی  سوریه که در حال اتفاق است به دور از بیداری اسلامی است و در واقع افرادی از کشور های بیگانه با هدف اسلام هراسی به کشور مسلمان سوریه حمله کرده اند.

وی در پایان نیز بیان داشت بحث قومیتی در منطقه ماهور میلاتی خوشبختانه بسیار کم رنگ تر است و امیدوارم این بحث طایفه گرایی که در انتخابات به اوج خود می رسد مدیریت شود و امیدوارم کاندیدا نیز به این موضوع نپردازند همچنین در صورت رد صلاحیت اگر اعتراضی دارند از طریق قانونی اقدام نمایند.

پایان گزارش /

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: