کد خبر: ۸۸۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱
مدیر روابط عمومی سپاه عشایر فارس:
مدیر روابط عمومی سپاه عشایر فارس، به مناسبت سالروز شهید محمود صارمی که به عنوان روز خبرنگار معرفی شده است گفت: خبرنگاران هم بر مسئولین و هم بر آحاد جامعه حق دارند فلذا حق خبر نگار با یک روز تجلیل ادا نمی شود.
به گزارش روابط عمومی سپاه عشایر فارس، سروان حسین روزبهی ضمن تبریک روز خبرنگار به همه عزیزان در عرصه خبر و اطلاع رسانی که در جهت پاسداشت انقلاب، نظام و حفظ اسلام ناب محمدی (ص) قلم می زنند خطاب به همه مسئولین گفت: حرمت نویسندگی و قلم به حدی است که خدا یک سوره از قرآن را به این امر مهم اختصاص داده فلذا حق خبرنگار با یک روز تجلیل ادا نمی شود.
روزبهی، به وضعیت معیشت خبرنگاران اشاره و خاطر نشان کرد: مسئولین امر در حوزه های مختلف به دغدغه های اصلی خبرنگاران که حداقل آن یک مامن و مسکن  جهت آسایش و آرامش فکری یک خبرنگار لازم و ضروری است توجه ویژه داشته باشند.
مدیر روابط عمومی سپاه عشایر فارس، در ادامه اذعان داشت: قلم و فکر خبرنگار است که می تواند اذهان عمومی جامعه را مطالبه گر کند و این وظیفه شغلی خبرنگار ایجاب می کند تا طوری قلم بزنند که اگر در جامعه ای مسئولین امر به نوعی کم کاری کردند از طریق قلم خبرنگار مردم آن جامعه مطلع و مطالبه گر شوند و آن قدر خبرنگار آن موضوع را دنبال کند تا به نتیجه قطعی برسد.
روزبهی، در ادامه افزود: اگر مسئولین امر از طرفی در عرصه های مختلف واقعا خدمات دهی می کنند و خدمت به خلق را به منصه ظهور می گذارند در این زمینه نیز خبرنگار با قلم خود آن مسئول را در اذهان عمومی معرفی کنند تا الگویی برای مسئولین کم کار جامعه باشند.


حق خبرنگار با یک روز تجلیل ادا نمی شود

اطلاعات قدرت می آورد

مدیر روابط عمومی سپاه عشایر فارس، گفت: مردم یک جامعه اگر از وضعیت کنونی جامعه شان باخبر و اطلاعات کافی داشته باشندقدرت پیدا می کنند و می توانند مطالبه گر قوی شوند و در آن صورت است که مسئولینی که کم کاری می کنند موظف به ادای دین خود خواهند شد و مجبورند تا به مطالبه گری مردم پاسخگو باشند.
    سروان حسین روزبهی، ضمن تشکر از خبرنگاران عرصه آگاهی و اطلاع رسانی ادامه داد و ابراز داشت: منزلت خبرنگار به حدی است که با قلم خود می تواند جامعه را به قدرت و یا به انزوا بکشاند.
 مدیر روابط عمومی سپاه عشایر فارس، در پایان به یکی از خصوصیات خبرنگار موفق اشاره کرد و  اظهار داشت: یک خبرنگار موفق خبرنگاری است که بتواند در حوزه استحفاظی خود حس مطالبه گری مردم را بالا ببرد وقتی این کار ارزشمند بوسیله قلم خبرنگار در بین آحاد مردم قوت گرفت آن وقت است که آن جامعه به سر منزل مقصود خود خواهد رسید.  

نام:
ایمیل:
* نظر: