شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۵۲:۴۴
کد خبر: ۸۸۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۱
در همایش دختران آفتاب تقدیر شد:
مسئول انجمن خوشنویسی سازمان بسیج هنرمندان فارس در همایش تجلیل از دختران برتر ونخبه شیراز مورد تقدیر قرار گرفت.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج هنرمندان فارس، همایش تجلیل از دختران برتر و نخبه شیراز با عنوان «دختران آفتاب» شب گذشته، در تالار حافظ شیراز برگزار شد و از مریم همایونی به عنوان هنرمند برگزیده کشوری خوشنویسی تقدیر به عمل آمد.

 

بنا بر این گزارش، همایش دختران آفتاب به مناسبت میلاد حضرت معصومه(ع) وروز دختر برگزار و از ۵۰ نفر از دختران نخبه و برتر شیراز در رشته‌های علمی، مذهبی، قرآنی، فرهنگی، ورزشی و غیره تجلیل شد که در این میان مریم همایونی به عنوان هنرمند برگزیده کشوری خوشنویسی مورد تقدیر قرار گرفت.

 

همایونی فارغ‌التحصیل رشته مهندسی اقتصاد کشاورزی ودارای مدرک فوق ممتاز خوشنویسی در رشته نسخ را دارا می باشد.

همایونی خطوط نسخ و نستعلیق را نزد استاد فرهاد نصیری و خط شکسته نستعلیق نزد استاد سیداحمد علوی و خط ثلث را در نزد استاد مجید چیزفهم آموخته است و شاگردی در محضر اساتیدی چون سلیمی، عبدالکریم کرباسی، ابراهیم مجری، زنده‌یاد استاد جلیل جوادپور و ابوالفضل خزاعی را در کارنامه ی هنری خود داراست.

 

از سال 1379 فعالیت های نمایشگاهی را آغاز و از آن زمان تاکنون در بیش از یکصد نمایشگاه جمعی و همچنین در جشنواره های مختلف فرهنگی- هنری شرکت نموده که رهاورد این فعالیتها کسب بیش از بیست مقام برتر کشوری و هشتاد مقام برتر منطقه ای و استانی می باشد.

 

وی مسئولیت انجمن خوشنویسی سازمان بسیج هنرمندان فارس را برعهده دارد و تاکنون برنامه هایی همچون جلسات هم اندیشی، کارگاه های خوشنویسی، برنامه های بداهه نویسی خوشنویسی، نمایشگاه های خوشنویسی و کلاس های آموزش خوشنویسی را از سوی این سازمان برگزار نموده است.

 

گفتی است، همایش تجلیل از دختران آفتاب هر‌ساله در شهرستان شیراز و از سوی موسسه فرهنگی و اجتماعی فجر سپاه ثارالله برگزار می گردد.  

 



 

انتهای پیام/ 224224

نام:
ایمیل:
* نظر: