آخرین اخبار
کد خبر: ۸۸۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶
به همت بسیج دانشجویی صورت گرفت؛
گروه های جهادی حضرت رقیه (س) و شهید عسکریزاده وابسته به دفتر بسیج دانشجویی لارستان به روستای محروم بیخویه از توابع درز و سایبان اعزام شدند.

کامران اسدی مسئول بسیج دانشجویی لارستان در حاشیه اعزام گروههای جهادی دانشجویی  به مناطق محروم این شهرستان اظهار داشت: اردوی جهادی با حضور دانشجویان  دانشگاههای مختلف در سطح مناطق محروم شهرستان برگزار می شود  که در آن اهدافی همچون خدمت به همنوعان، خود سازی و تهذیب نفس جهادگران، تجربه زندگی در شرایط سخت و تجربه دوری از خانواده و لمس محرومیت افراد و تلاش در راستای رفع آن دنبال می شود.

وی با اشاره به سخنان شهید آوینی سید شهیدان اهل قلم افزود: شان انسان در ایمان، هجرت و جهاد بوده و هجرت مقدمه جهاد فی سبیل الله است چراکه هجرت یعنی هجرت از سنگینی ها و جاذبه هایی که تو را به خاک می چسپاند.

اسدی با بیان اینکه تاکنون ۴ گروه جهادی از دانشجویان بسیجی  برای شرکت در اردوهای جهادی اعلام آمادگی کرده اند، اضافه کرد: در مجموع تعداد نیروهای شرکت کننده در اردوهای جهادی به  ۲۰۰ نفرمی رسد.

امیر جاهدی فرمانده سپاه ناحیه لارستان نیز با بیان اثرات فردی، اجتماعی، مادی و معنوی اردوهای جهادی، گفت: شرکت در اردوهای جهادی باعث خودسازی است.

وی با بیان اینکه شرکت در اردوهای جهادی باعث درک زندگی سخت در مناطق محروم می شود، افزود: جوانان شرکت کننده در این اردوها، در آینده که دارای مسئولیت شوند، بهتر دغدغه های مردم محروم را درک و رسیدگی می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه لارستان یکی دیگر از اثرات اردوهای جهادی را دل بریدن از وابستگی های زودگذر دنیوی دانست، و تصریح کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری درخصوص اجرای اردهای جهادی و مکلف دانستن مردم و مسئولان برای شرکت در این اردوها، همه ما باید نسبت به این مهم اهتمام داشته باشیم.

 

 

jahad-larestan-6

jahad-larestan-5

jahad-larestan-4

jahad-larestan-3

jahad-larestan-576x1024

نام:
ایمیل:
* نظر: