گزارش
برگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه ممسنی برگزارکرد
boletبرگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
اولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید
boletاولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید گمنام برگزار شد
کد خبر: ۸۸۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲
نشست هیئت عاشقان ولایت حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع)
پنجمین نشست از سری نشست های اخلاقی بصیرتی عاشقان ولایت حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) ناحیه ممسنی در محل پارک انقلاب شهر نورآباد و با حضور سیف اله خسروانی سرمربی صالحین حوزه برگزار گردید. .
به گزارش تنویرسپاه ناحیه ممسنی
در این نشست  علی گشتاسبی فرمانده حوزه امام علی (ع) ضمن تقدیر از تلاش همه ارکان صالحین از متربی تا سرمربی و با اشاره به وجود امام حق و امام باطل که ناشی از فطرت خداجوی و نفس اماره در نهاد انسانها است تلاش روز افزون و ارتقای سطح تقوی با معنویت افزایی  را گام الهی در احیای معرفت و تربیت حسب معیار های اسلامی دانست و افزود : تقویت باور و اعتقادات دینی زمینه رشد و بزرگنمایی نفس اماره را خود به خود کنتزل و قدرت غلبه بر خواهش ها و امیال نفسانی را محکم تر و قابل اتکاتر می کند.

 
وی توجه به وضعیت بد حجابی و بی حجابی را از دغدغه های ارکان صالحین دانست و افزود شما که یاری گر دین و اخلاق اسلامی هستید  برای پیشروی از این ابتذال در سطح جامعه و محیط پیرامون بایستی تمام تلاش خود را اعم از تذکر لسانی ، نشست های اخلاقی و روشنگری در فضای حقیقی و مجازی به کار گیرید.

در ادامه این نشست سیف اله خسروانی سرمربی بصیرتی حوزه امام علی (ع)  با اشاره  به شاخص های ارزشی ولایی و انقلابی خلبان شهید عباس دوران به بررسی ابعاد شخصیتی این مجاهد شهید در مقابل تجاوز فرهنگی  دشمن اشاره کرد و یادآور شد : سهیم بودن یک فرد در سعادت جامعه مربوط به این است که آن فرد عملا در گروه حق باشد.

. این نشست با مصوباتی در جلسه مربیان در ذکر دعا و صلوات و انجام پذیرایی به پایان رسید 


نام:
ایمیل:
* نظر: