کد خبر: ۸۸۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۱
فرمانده قرارگاه عمار
حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب فرمانده قرارگاه عمار کشور در مراسم روز همایش بزرگ مقاومت در شمال غرب شیراز بیان نمود:به حول قوه الهی امروز در جبهه مقاومت به لبه پیروزی رسیده ایم و پیروزی نزدیک است.

وی در این مراسم که در مسجد سید الشهداء(ع) شهرک گلستان برگزار شده بود ضمن تبریک میلاد ثامن الحج(ع)عدم شناخت  و حاضر نشدن به انجام وظیفه توسط مردم در زمان امام رضا(ع) را عامل شهادت حضرت توسط خلیفه زمان مامون دانست که امام را مجبور به پذیرش ولی عهدی می کند و در ادامه خود حضرت را به شهادت می رساند.
وی گفت: همان طور که ما مردم زمان ائمه اطهار (ع) را مورد ارزیابی قرار می دهیم آیندگان نیز ما را مورد بررسی و تفسیر قرار خواهند داد و باید تلاش کنیم در راه ولایت و مقاومت که حوادث قبل را تکرار ننمائیم و مایه عبرت برای آیندگان  در تاریخ اسلام باشیم.
وی  افزود:کلمه مقاومت یعنی چه و چرا 37سال مدام دشمنان با روش های گوناگون با ما وارد جنگ می باشد
شرائط امام زمان ما از همه امامان بدتر است چرا که امام زمان ما در اضطرار است و هر روز ندای هل من ناصر به صدا در می آورد و نکند مانند اهل کوفه امام زمان را دعوت نمائیم و اجابت ننمائیم و روبه روی امام قرار بگیریم و اگر امروز امام زمان که در روایت آمده کنار خانه خدا می آید بیائید آیا اربن اربایش نمی کنند و
فرمانده قرارگاه عمارهمگان را به مطالعه در خصوص توصیه حضرت امام خمینی(ره)در سفینه نور در میلاد حضرت حجت(عج) در سال67 نمود که امام (ره)انتظار فرج را از دیدگاه و تفاسیر مختلف بیان می نماید و به چند گروه توصیف می نماید که عده ای انتظار فرج را  ابزار جنگ در خانه آماده کردن می دانند تا امام بیاید وعده ای دیگر اعتقاد دارند دنیا باید پر از ظلم شود تا آقا بیایدو عده ای   کمک کردن به ظلم کردن می دانند تا آقا بیایدو عده ای دیگر معتقدند باید معاصی و فساد زیاد بشود تا آقا بیاید که بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی  همه را باطل می داند و می فرماید اینکه می گویند او می آید و اصلاح می کند غلط است و ما باید اصلاح  کنیم تا او بتواند بیاید و تا کنار خانه خدا را اصلاح ننمائیم امام نمی آید.
وی گفت:هدف از انقلاب امام خمینی(ره)در این نظام  جزء زمینه سازی برای ظهور حضرت مهدی (عج) هیچ هدف دیگر نداشت و همه را دعوت کرد تا زمینه برای ظهور مهیا شود و این محقق نمی یابد جزء مبارزه با ظلم و تلاش برای محقق شدن بیداری اسلامی وجمله حضرت امام (ره) که باید اسرائیل از صفحه روزگار محو شود.
وی افزود:مقاومت  دوتا نقطه است یکی جمهوری اسلامی و دیگر خط مقاومت در سوریه که به یاری خدا شمال سوریه آزاد شود می ماند جنوب قنیطریه بلندای جولان مرز اسرائیل، وب ه فرمایش ائمه (ع)مومن در اهدافش از پاره های آهن محکم تر است که اگر بکشند دوباره زنده شوند ودوبار بکشند و زنده شود قلبش تکان نمی خورد و امروز شاهد این موضوع در جبهه مقاومت در سوریه و دیگر کشورهای اسلامی هستیم.
وی رفتن نیروی های داوطلب در جبهه مقاومت را همانند آن یار امام حسین (ع) دانست که در هنگام نماز ظهر عاشورا حضرت در دفاع از امام تمام تیرهای دشمنان را به جان می خرد و بعد ازپایان نماز خوف امام می گوید آیا وفا کردم و حضرت در لحظات پایان عمر او وی را در آغوش می گیرد و امروز باید مواظب باشیم با شایعه پراکنی و احساس فقر،احساس گرسنگی ،احساس شکست ،خلاف قرآن و... دشمن به دنبال شکستن جبهه مقاومت می باشدجبهه مقاومت را بشکند  و همه باید مواظب باشیم حادثه جنگ صفین دوبار تکرار نشود.
وی تصریح کرد: با توجه به آیه قرآن و لا تهنوا ولا تحزنوا و انتم اعلا  نباید سست بشیم و نترس تو پیروزی یعنی اگر گرسنگی می کشی و سختی و اقدامی که ممکن به همین نزدیکی به نتیجه برسیم سال ها به عقب خواهد افتاد.
و به یاری خدا نقشه های دشمن در منطقه برای ظهور حضرت حجت خوب چیده شده است  و این با مقاومت مردم در منطقه تحقق نخواهد یافت.
وی بیان داشت:حزب ا... به حزب خدا در دنیا آبرو داده و این افتخار، عظمت و عزت است و در ادامه   انصارا...یمن شکل گرفت  که خود را انصار خدا  می دانند برای نابودی اسرائیل و رزمندگان انصارا... برای نابودی دشمن  شهادت طلب می باشند و آخرین نقطه ثبات برای دشمن و استکبار نیز از بین رفت و منطقه الان یک منطقه لرزان تبدیل شده است و مقام معظم رهبری در نماز عید فطرامسال رهبر انصار الله یمن را فردی حکیم و شجاع خطاب می کند مانند سید حسن نصرا... و آقا سید عبدالملک طوسی که حرف بی ربط نمی زند وعده خواندن نماز پیروزی در کنار خانه خدا را داده است.
حجت الاسلام والمسلمین طائب خاطر نشان کرد: ماجرای مقاومت فقط یه راه برگشت دارد که مانند حضرت علی(ع) در جنگ صفین ولایت را مجبور نمائیم که مالک را برگرداند و اگر دست از مقاومت برداریم و مالک ها از جبهه مقاومت برگردنند سریعتر از علی بن ابیطالب یکایک شیعیان را از روی زمین خواهند برداشت و امروز آمریکائی ها در منطقه در حال خفه شده هستند که تقاضای مذاکره می نمایند..
ضمنا در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حاجی پور مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص)شیراز ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد حضرت علی بن موسی الرضا(ع)به حضار و خیر مقدم و خوش آمد به حجت الاسلام طائب فرمانده قرارگاه عمار،از زحمات برادران بسیجی پایگاه امام حسین(ع)و حوزه امام رضا(ع)ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز در برپایی همایش بزرگ مقاومت رمز پیروزی امت واحده تقدیر و تشکر نمود.

نام:
ایمیل:
* نظر: