جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۱:۳۸:۱۴
کد خبر: ۸۹۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲
دکتر ابراهیم عباسی مدیر مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس افزودند:
به معنی واقعی کلمه ، ما در یک جنگ تمام عیار و ناجوانمردانه قرار داریم و متاسفانه دشمن ما در فضای سایبر ، هدف خود را بر " ترویج بی غیرتی " و همچنین " متلاشی کردن بنیان خانواده " متمرکز کرده است.

همایش یک روزه شباب با محوریت آموزش و توانمندسازی مدیران شباب حوزه های مقاومت در محل سالن همایشات شهید فهمیده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز برگزار شد.

در این همایش آموزشی اساتید مختلفی موضوعات گوناگون و فنی سایت های عملکردی را برای حاضران توضیح و آموزش دادند.

در این کارگاه آموزشی دکتر عباسی ، مسئول فضای مجازی و شباب استان فارس به ایراد سخنرانی پرداختند و از اهمیت فضای مجازی در برهه ی زمانی کنونی و لزوم حضور موثر در این وادی سخن به میان آوردند و بسیجیان را یکی از افراد تاثیر گذار در حوزه های تولید محتوا ، انتشار و ترویج گفتمان اصیل انقلاب اسلامی در فضای مجازی دانستند و بر موضوع شبکه سازی تاکید کردند.

ایشان فضای شباب را یک فضای امن و مطمئن برای ارائه ی ایده ها و نظرات و افکار نو در زمینه ی بسیج دانستند و اظهار امیدواری کردند که با توجه بیش از پیش به شبکه ی شباب ، بسیاری از کاغذبازی ها در این سازمان از میان برداشته شود.

عباسی در ادامه با بیان اینکه در این برهه ی زمانی ، به معنی واقعی کلمه در یک جنگ تمام عیار و ناجوانمردانه قرار داریم و متاسفانه دشمن ما در فضای سایبر هدف خود را که همان ترویج بی غیرتی و متلاشی کردن بنیان خانواده می باشد را به خوبی شناسایی کرده و در راستای تحقق اهداف شوم و پلید خود ، هزینه های کلانی را انجام می دهد و متاسفانه برای تمام افراد جامعه ی نجیب ایرانی برنامه ای خاص دارد ؛ برای جامعه ی زنان به گونه ی خاص برای نوجوانان ایرانی ، شیوه ای تعریف شده و برای مردان ما از روشی دیگر استفاده می کند.

ایشان از مدیران و فعالان این فضا خواستند که با تولید محتوای مناسب ، خوراک فکری را برای مخاطبان این فضا ایجاد کنند.

ایشان در ادامه ی جلسه با تاکید بر این نکته که اکثر شبکه های اجتماعی موبایلی ، به جاسوسی از مخاطبان خود مشغول هستند و این موضوع یک خطر بزرگ برای جامعه ی ایرانی محسوب می شود ، از مخاطبان درخواست داشتند با عضویت در "اپلیکیشن سلام" که یک نرم افزار داخلی می باشد ، خود را در برابر افشای اطلاعات شخصی خود در فضای مجازی بیمه کنند.

در پایان این جلسه ، ایشان با تاکید بر این موضوع که حضور موثر در جنگ نرم و فضای مجازی نیاز به داشتن برنامه و تفکری بلند مدت دارد ، همگان را به فراگرفتن آموزش و مهارت به جهت حضور تاثیرگذار در این فضا کردند و توفیق روز افزون را برای فعالان این عرصه ی مهم و فراگیر از خداوند خواستار شدند.

همچنین ایشان با اهدای لوح تقدیر از 2تن از مسئولان فضای مجازی و شباب حوزه های مقاومت برادران حسین دولتخواه و ساسان یگانه که در سطح مساجد ومحلات رتبه ی برتر استانی را در سال 1395 در میان حوزه های مقاومت نواحی استان فارس کسب کرده بودند ، تقدیر به عمل آوردند.



نام:
ایمیل:
* نظر: