يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۵۸:۴۷
کد خبر: ۸۹۳۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳
با حضور فرماندهی سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز صورت گرفت :
تودیع و معارفه فرمانده سابق و فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج 2 کمیل با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه الله (عج) شیراز برگزار شد .
مراسم معارفه فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج 2 کمیل با حضور جناب سرهنگ دوستدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه الله (عج) شیراز ، سرگرد پاسدار رئیسی مسئول بازرسی ناحیه ، سروان پاسدار فرج اللهی مسئول سرمایه انسانی ناحیه ، شورا و فرمانده پایگاه های حوزه های مقاومت 2 کمیل و یک حضرت قمر بنی هاشم (ع) در سالن شهید فهمیده سپاه بقیه الله (عج) شیراز برگزار شد .

در ابتدای این جلسه حکم مسئولیت جدید ستوانیکم پاسدار محمد هادی زارع به سمت فرمانده حوزه مقاومت بسیج 2 کمیل توسط سرگرد رئیسی قرائت شد و از زحمات ایشان در سمت فرماندهی حوزه مقاومت بسیج یک حضرت قمر بنی هاشم (ع) تقدیر بعمل آمد .
سرهنگ دوستدار در خصوص شجاعت پاسداران و بسیجیان این مرز و بوم صحبت کرد و بیان داشتند که اگر تودیع و معارفه ای صورت می پذیرد فقط سنگر جابجا می شود و همه در یک جبهه قرار داریم و با این نگاه نباید بگذاریم حرف و حدیثی در این موضوعات بوجود آید .

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز با اشاره به سخن سردار غیب پرور در مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه فجر فارس که بیان نمودند : "ما هر روز نسبت به گذشته تودیع و به آینده معرفی می‌شویم، ما هر روز غرق در تودیع و معارفه‌ایم اما غفلت می‌کنیم، خداوند عالم این تودیع و معارفه ها را گذاشته تا در ‌تودیع و معارفه اصلی کم نیاوریم." از بسیجیان خواست که اگر بنای خدمتگذاری باشد ، آمد و رفتن ها تأثیری ندارد .
و در پایان از برادر محمد هادی زارع در خصوص پتانسیل های موجود در محدوده سرزمینی حوزه مقاومت بسیج کمیل درخواست هایی را بیان داشتند .
و در ادامه پاسدار محمد هادی زارع در خصوص برنامه های پیش رو در حوزه کمیل را از قبیل کیفی سازی حلقه های صالحین ، محرومیت زدایی و اجرای اردو های جهادی در سطح حوزه و پایگاه ها ، حضور بسیجیان در فضای مجازی و انعکاس اخبار در سایت های تنویر و عملکردی شباب سخنانی را بیان کرد .
و در پایان حکم مسئولیت برادر پاسدار محمد هادی زارع توسط فرماندهی ناحیه به ایشان اهداء و از زحمات برادر سید مهدی همایون سیرت تقدیر بعمل آمد .
 
ضمنا ستوان یکم پاسدار محمد هادی زارع پیش از این در سمت فرمانده حوزه مقاومت بسیج یک حضرت قمر بنی هاشم (ع) حضور داشت و برادر سید مهدی همایون سیرت از این پس به سمت مسئول دفتر فرماندهی سپاه ناحیه بقیه الله (عج) منصوب شد.

ضمنا دو لوح تقدیر از سوی شورای فرماندهی حوزه مقاومت بسیج 2 کمیل و فرمانده حوزه مقاومت بسیج 9 امام جواد (ع) و یک تابلو فرش از سوی مجموعه حوزه کمیل به برادر همایون سیرت به پاس زحماتشان در این حوزه توسط بسیجیان اهداء شد .

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 0
انتشار یافته: 1
محمد باقر
|
Iran, Islamic Republic of
|
18:19 - 1395/05/27
0
0
عالي
نام:
ایمیل:
* نظر: