کد خبر: ۸۹۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴
سردار فضلی:
جانشین سازمان بسیج مستضعفین مقاومت در مقابل دشمن را از تأکیدات امام راحل(ره) بیان کرد و گفت:‌ مقاومت در مقابل دشمن یک راهبرد همیشگی است.
پایگاه اطلاع رسانی بسیج اساتید استان فارس به نقل ازخبر گزاری بسیج، جانشین سازمان بسیج مستضعفین مقاومت در مقابل دشمن را از تأکیدات امام راحل(ره) بیان کرد و گفت:‌ مقاومت در مقابل دشمن یک راهبرد همیشگی است.

سردار علی فضلی بعدازظهر امروز در آیین گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی اظهار کرد: امام راحل(ره) در مورد مقابله جدی و قاطع با دشمن تأکید ویژه داشتند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه راهبرد ایستادگی قاطع در مقابل دشمن تنها مربوط به دوران جنگ سخت نیست، خاطرنشان کرد: مقاومت و ایستادگی امروز نیز راهکاری اساسی برای دفاع از انقلاب است که باید مورد توجه نیروهای ارزشی انقلاب اسلامی باشد.

فضلی با گرامیداشت و یاد و خاطره شهدا، دانشمندان هسته‌ای، مدافعان حرم و سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی گفت: راهبرد جمهوری اسلامی حول سه محور شکل گرفته که امروز یک استراتژی جهانی شده است.

وی اطاعت از ولایت‌فقیه که مدیریت کشور را برعهده دارند، قانون اساسی تصویب شده در مجلس و تأیید شورای نگهبان و نظارت خبرگان رهبری و دشمن‌ستیزی را سه راهبرد مذکور عنوان کرد.

این فرمانده ارشد نظامی بابیان اینکه مردم ما ایستادگی در مقابل دشمن را باور دارند، تصریح کرد: سال 69 در لشکر سیدالشهدا، پادگان دوکوهه و شهید کلهر بودیم که اعلام شد آزادگان به‌زودی به کشور بازمی‌گردند که علی‌رغم جلسات تهران به استقبال آزادگان شتافته است.

وی با اشاره به تدارکات اتوبوس‌ها و خودروهای آمبولانس برای تبادل اسرا خاطرنشان کرد:‌ طرف عراقی خواستار تحویل اسرای خویش و سپس تبادل برای ما بود که ما عکس این موضوع را خواستار شدیم و با پافشاری بر خواسته خویش موفق به تحقق آن شدیم.

این مسئول بابیان اینکه امروز نیز پایداری و استقامت خویش را باید حفظ کنیم و به زیاده‌خواهی دشمنان عکس‌العمل نشان بدهیم، گفت: مراسم استقبال و تجهیزات برای ورود آزادگان مهیا شده بود و همه مردم برای استقبال آمده بودند.

این یادگار 8 سال دفاع مقدس به داوطلب شدن افرادی همچون سردار شهید حسین همدانی، محمد کوثری، قالیباف، سردار قربانی و... برای رانندگی اتوبوس‌های تبادل اسرا اشاره کرد و گفت: آزادگان زمان بازگشت وضعیت جسمانی بسیار ناگواری داشتند، به‌طوری که آذوقه‌های خشک مردم را نمی‌توانستند به دلیل خشک بودن و وضعیت بد سیستم گوارشی بخورند.

فضلی به مسیر استقبال مردم آزادگان در استان کرمانشاه اشاره کرد و متذکر شد: آزادگان پس از ورود مرز خسروی و قصرشیرین از سرپل‌ذهاب، دالاهو، اسلام‌آباد غرب و کرمانشاه عبور کردند و مردم کرمانشاه حدود 10 هزار قربانی برای استقبال از آزادگان آورده بودند که آزادگان چند روز در پادگان الله‌اکبر ماندند.

وی نخستین اقدام آزادگان سرافراز پس از پیاده شدن از اتوبوس و قرار گرفتن در خاک میهن اسلامی را بوسیدن زمین بیان کرد و گفت: آزادگان چراغ راه امت هستند و با مجاهدت خویش برای دفاع از ارزش‌های اسلام، جان‌فشانی کردند و امروز باید قدر خویش را بدانند و رسالت ما قدرشناسی از ایثارگری آزادگان است.
نام:
ایمیل:
* نظر: