گزارش
برگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه ممسنی برگزارکرد
boletبرگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
اولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید
boletاولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید گمنام برگزار شد
کد خبر: ۸۹۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲
جشن دهه کرامت در نورآباد برگزار شد
در راستای اجرای برنامه های بومی محلی ودر دست گرفتن فضای فرهنگی پارک ها واماکن عمومی فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه با همکاری حوزه های مقاومت بسیج حضرت فاطمه (س) ،حوزه امام علی (ع) وتعدادی از ادارات اقدام به برگزاری جشن های دهه کرامت نمودند.
به گزارش تنویرسپاه ناحیه ممسنی
در راستای اجرای برنامه های بومی محلی ودر دست گرفتن فضای فرهنگی پارک ها واماکن عمومی فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه با همکاری حوزه های مقاومت بسیج حضرت فاطمه (س) ،حوزه امام علی (ع) وتعدادی از ادارات اقدام به برگزاری جشن های دهه کرامت نمودند. که در این جشن  برنامه های همچون سخنرانی فرمانده ناحیه، اجرای مولودی خوانی، اجرای موسیقی محلی، سخنرانی امام جمعه محترم شهرستان، اهداء جوایزو.....جزئی از این برنامه ها بود


این مراسم همزمان با نماز مغرب و عشاء آغاز گردید؛ مردان و زنان دل خود را به عطر محمدی معطر کرده بودند. دست‌ها را به نشانه ارادت بر سینه گذاشتند و جشن و سروری به مبارکی این روز بزرگ برپا کردند.

 

جشن دلدادگی عاشقان رضا (ع)،در شهر نورآباد از دیگر برنامه های مشابه شهرستان، پر شور تر برگزار شد که به دلیل اجرای برنامه های متنوع در پارک کوثر است که در چند سال اخیر برنامه های ویژه ای در این مکان اجرا شده است و پارک کوثر به یک فضای مناسب برای اجرای جشن های مذهبی و ملی تبدیل می شود. که هزاران نفر را به این پارک می کشاند. این برنامه  ها معمولا با محوریت فرهنگی اجتماعی سپاه  ناحیه نورآباد و با همکاری دیگر ادارات و دفتر  امام جمعه برگزار می شود.



























نام:
ایمیل:
* نظر: