آخرین اخبار
کد خبر: ۸۹۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱
توسط دانشجویان جهادگری بسیجی انجام شد؛
تعداد 10 حمام و سرویس بهداشتی پیش ساخته برای مناطق محروم سپیدان توسط دانشجویان جهادگر بسیجی دانشگاه های این شهرستان نصب و راه اندازی شد.

عباس ثابت مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های سپیدان در حاشیه اردوهای جهادی دانشجویی این شهرستان اظهار داشت: : 25 دانشجوی جهادگر برادر در قالب گروه شهید اعتمادی و 28 دانشجوی جهادگر خواهر در قالب گروه معبر وصال از دانشگاه های سپیدان در عرصه های عمرانی، فرهنگی و اقتصاد مقاومتی نزدیک به 1900نفر از اهالی روستاهای کمهر و اسفیان خدمات ارائه کردند .

وی افزود: به همت دانشجویان جهادگر بسیجی و کمک خیر بزرگوار ظهیر امامی تعداد 10 عدد حمام و سرویس بهداشتی پیش ساخته برای نیازمندان روستای اسفیان تهیه و نصب شد.

ثابت با تقدیر و تشکر از  امام جمعه محترم سپیدان اضافه کرد: دانشجویان جهادگر بسیجی اقدام به ساخت خانه یکی از مددجویان کردند که این عملیات نیز در مرحله اول منجر به تکمیل فونداسیون و اتمام دیوارها شد.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت فرهنگی گفت: با توجه به اینکه یکی از زمینه ­های فعالیت عرصه فرهنگی است از این رو جهادگران  اقدام به برگزاری کلاس­های آموزش آشپزی، روخوانی و کلاس­های خلاقیت و سرگرمی کردند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های سپیدان با بیان اینکه دانشجویان جهادگر بسیجی در راستای اقتصاد مقاومتی، دوره آموزش چرم دوزی و گلسازی نیز برای اهالی روستا برگزار کردند ادامه داد: در  راستای تجدید میثاق با آرمان های شهدا، جهادگران با خانواده محترم شهدا دیدار و یاد و خاطره شهیدان  را گرامی داشتند.

روستای کمهر با جمعیت بالغ بر 1650 نفر و روستای اسفیان با جمعیت 300 نفری از توابع بخش مرکزی سپیدان بوده که در فاصله 40کیلومتری از مرکز شهرستان واقع شده­اند و تاکنون سه شهید تقدیم انقلاب کرده اند.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: