دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۱:۵۹:۴۱
کد خبر: ۸۹۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷
حجت الاسلام قانعی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه داراب:
به مناسبت 26 مرداد ورود آزادگان به ایران اسلامی ا


به گزارش تنویر سپاه ناحیه داراب حجت الاسلام قانعی در جمع بسیجیان  سپاه ناحیه داراب طی سخنانی  26 مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی را گرامی‌داشت و بیان کرد: در 26 مرداد سال 69 نخستین ورود آزادگان به میهن را داشتیم و پس از آن پذیرای 40 هزار آزاده شدیم، آنانکه مقام شهدا را داشتند اما مسؤولان نباید فراموش کنند که مدیون آزادگان هستند و توجه به آنان از اهم اموری است که باید دقت شود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه داراب  با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، خاطرنشان کرد: آزادگان با تحمل سختی‌های زیاد دوران اسارت، امروز جزو سرمایه‌های  و ذخایر ما محسوب می‌شوند و باید این ارزش آزادگی در جامعه ارزش‌گذاری شود.وی  افزود: آزادگان، اسوه های صبر و مقاوت ملت ایران هستند.
و ادامه داد: اسوه های ایثار و فداکاری با تحمل سختی های طاقت فرسا در زندان های دشمن بعثی به همگان درس آزادگی و سربلندی آموختند و برای عظمت مکتب و انقلاب اسلامی تمامی مصائب را تحمل کردند.
قانعی با اشاره به اینکه آزادگان دارای خاطرات درس آموز زیادی هستند از آنها و متولیان فرهنگی و تبلیغی خواست تا نسبت به انتقال و انعکاس خاطرات اقدام کنند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در پایان تصریح کرد: بر تمامی متولیان فرهنگی است که در ارتباط با گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و صبر آزادگان فعالیت جدی داشته باشند

انتهای متن/224224.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: