یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۸۹۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹
۲۶ مرداد مصادف است با بازگشت آزادگان سر افراز به میهن اسلامی .آزادگانی که پس از تحمل دوران پر مشقت اسارت در اردوگاهها و مخفیگاههای رژیم بعث عراق با سرافرازی به میهن اسلامی بازگشتند.
إِنَّ الَّذِینَ قالُوا رَبُّنَا اللّهُ ثُمَّ اسْتَقامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلائِکَهُ أَلاّ تَخافُوا وَ لاتَحْزَنُوا وَ أَبْشِرُوا بِالْجَنَّهِ الَّتِی کُنْتُمْ تُوعَدُونَ . سوره فصلت آیه ۳۰٫

۲۶ مرداد مصادف است با بازگشت آزادگان سر افراز به میهن اسلامی .آزادگانی که پس از تحمل دوران پر مشقت اسارت در اردوگاهها و مخفیگاههای رژیم بعث عراق با سرافرازی به میهن اسلامی بازگشتند.

امام خمینی (ره) :

سلام بر معلولین و مفقودین و اسرای عزیزی که افتخار اسلام و میهن اسلامی خویش می‏باشند و رحمت خداوند بر این دامن‏های پاکی که پرواراننده این جوانان شیردل می‏باشند.

امام خامنه ای (حفظ الله) :

*آزادگان آبروی این ملت را حفظ کردند. شما در دوران اسارت شرایط سختی را گذراندید. اما در عین حال با حفظ دین و اعتقادات و دلبستگی خود به اسلام، امام و انقلاب موجب افتخار و آبرومندی ملّت خود در برابر دشمن شدید.
* برای اینکه دلهامان قرص شود، برای اینکه راه را گم نکنیم، زندگی شما آزادگان میتواند برای ما یک ستاره‌ی راهنما باشد.

( یکی از روزهای به یاد ماندنی دوران دفاع مقدس، روز26 مردادماه است که صنوبران صبور به آغوش میهن بازگشتند. آری، بازگشت آزادگان سرافراز به ایران اسلامی، تابستان گرم را به بهاری زیبا  بدل کرد. بهاری که عطر گلهای سرخ را در هوای وطن پراکند و انتظار را پایان بخشید تا بار دیگر حقانیت پیروزی خون بر شمشیر بر تمامی جهانیان اثبات شود و در باور همگان، این نکته بارور شود که ما میراث دار آزادی و آزادگی مولایمان امام حسین(ع) هستیم و تا آخرین قطره خونمان بر این عقیده پایدار مانده و خواهیم ماند )

نام:
ایمیل:
* نظر: