شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۸:۵۴:۵۰
کد خبر: ۹۰۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵
حضور بسیجیان فعال
خواهران بسیجی سپاه ناحیه بقیه الله(عج)شیراز طی دوره مربیگری مهد کودک با حضور در نمایشگاه خلاقیت طی دوره با اهداف مشخص و تعیین شده که زاییده ذهن خلاق آنان میباشد حماسه ای دیگر آفریدند .

خواهران بسیجی سپاه ناحیه بقیه الله(عج)شیراز با حضور در ششمین دوره تربیت مربی مهدهای قرآنی و مساجد کشور که به همت بسیج جامعه زنان کشور و موسسه طلوع نسل نور از 23 مرداد تا 1 شهریور برگزار گردید حماسه ای دیگر آفریدند .

طی دوره نمایشگاهی که با هدف خلاقیت مربیان مهد برگزار گردید دو غرفه آن با اهداف مشخص و تعیین شده که زاییده ذهن خلاق خواهران بسیجی این ناحیهمی باشد را رویکردی نو در معرض دید مخاطبان قراردادند. در غرفه اول توانستند مبحث بازی ها و چگونگی تولید بازی داخلی را به نمایش گذاشته و اهدافی را دنبال کنند که مهمترین آن خلاقیت مربی بود .بدین گونه که مربیان مهد باید بتوانند با حداقل ابزارهایی که در اختیار دارند با ذهن خلاق خود کودکان ایرانی را به یک تولید کننده تبدیل نماید تا فقط یک مصرف کننده صرف باشند.

امادر غرفه دوم با نشان دادن نقشه ایران، نماد اتحادو اقتدار ایران را بخوبی نشان دادند. در این غرفه با هدف اینکه میتوان با اتحاد به یک اقتصاد پایدار رسید (که در تصویر میبینیم )با نشان دادن نمادهای هر استان و به عبارتی تولیدات داخلی آن چه در صنعت ، غذا ، پوشاک ، گردشگری ، موسسات علمی ، منابع زیرزمینی و کشاورزی و ... با یک اتحاد منسجم میتوانیم به حرف حضرت آقا یعنی اقتصاد مقاومتی بدون نیاز به حمایت دستان بیگانه رسید . شایان ذکر است که در پایان مراسم متولیان برگزاری دوره از خواهران استان فارس به عنوان خلاقترین استان تقدیر و تشکر کردند
نام:
ایمیل:
* نظر: