یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۹۰۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
حجت الاسلام و المسلمین حاج سید مهدی فال اسیری؛
همزمان با عزاداری شهادت امام جواد (ع) و سالگرد ارتحال آیات عظام فال اسیری و به یاد 22 شهید کوی جواد الائمه (ع) مراسم عزاداری و سخنرانی در محل مسجدجواد الائمه (ع) با حضور پر شور آحاد مردم برگزار شد .

در این مراسم پس از تلاوت قرآن و عزاداری در رثای شهادت امام جواد (ع) ، یکی از همشهریان به بیان خاطراتی از آیت ا... سید محی الدین فال اسیری و آیت ا... سید فخر الدین فال اسیری پرداخت.

در ادامه مراسم حجت الاسلام و المسلمین حاج سید مهدی فال اسیری ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام جواد (ع) مطالبی پیرامون مبحث امام و امامت بیان نمودند و گفتند: باید ریشه یابی نمود که چرا همه امامان ما را به شهادت رسانده اند مگر امام چه نقشی در جامعه دارد که باید کشته شود؟مطلب دیگر اینکه علما که مراتب بعد از امام را دارند چرا کشته شده اند؟ امامان و علما چراغ های هدایت در شب های ظلمانی هستند. ائمه کفر که قرآن کریم بیان می کند آنها را بکشید همه امامان ما را به شهادت رساندند و حتی برای کشتن آخرین امام هم برنامه ریزی کرده بودند.

ایشان خطاب به همه نوکران کفر گفتند: صدام که اینهمه خدمت به آمریکا کرد؛ با چه خفت و خواری کشته شد. قرآن کریم می فرماید به ائمه کفر اعتماد نکنید. مقام معظم رهبری هم این مطلب را بارها تکرار کرده اند که به اینها نباید اعتماد کرد اگر امامت امام خامنه ای (حفظه ا...) را قبول کنیم از هر آسیبی مصون می مانیم. در این مدت 28 سالی که ایشان سکاندار انقلاب بوده اند انقلاب با رهبری حکیمانه ایشان بحران های سختی بسیاری را پشت سر گذاشته است.

حاج سید مهدی فال اسیری با اشاره به جایگاه حساس امامت افزودند: امام مثل کعبه است و مردم باید دور او بچرخند و مطیع او باشند متاسفانه برخی از مردم خود را امام حساب می کنند و همین مسائل باعث شده ائمه ما به شهادت برسند.

وی در ادامه خاطر نشان کردند: ائمه ما از خودشان حرفی نزده اند هر چه گفته اند از قرآن و خدا بوده است. امام خمینی(ره) و امام خامنه ای(حفظه ا...) هم هر چه بیان کرده اند از خدا و قرآن بوده است.

درپایان این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ایات عظام فال اسیری شرکت کنندگان در ضیافت شام سالروز شهادت امام جواد ( ع) شرکت کردند .









منبع :نای ذی نیوز

نام:
ایمیل:
* نظر: