جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۱۷:۳۸
کد خبر: ۹۰۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹
معرفی 4 اختراع ارزشمند در برنامه زنده تلویزیونی :
برنامه شب پارسی با حضور مخترعین سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس دیشب بر روی آنتن رفت و 4 مخترع ارزشمند این مخترعان به مردم معرفی شد .

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس ، برنامه شب پارسی دیشب با حضور جانشین سازمان بسیج علمی استان فارس و دو نفر از مخترعین جوان این سازمان به صورت زنده بر روی آنتن رفت .

در برنامه دیشب محمد یاسین دیوانی مسئول مرکز رشد شهید علی اکبر پیرویان کازرون و مهندس احسان رصاف بخش حضور یافتند .

دکتر دیوانی در این برنامه زنده تلویزیونی با بیان اینکه در راستای اقتصاد مقاومتی اختراعات مختلفی در حال تجاری شدن است افزود : یکی از این اختراعات سیستم کنترل هوشمند ولوهای کشاورزی می باشد که برای نجات از بحران کم آبی ساخته شده است و تقسیم آب را به صورتی مطلوب کنترل می کند .

دستگاه پاور بانک همراه که نمونه ایرانی و بومی شده با قابلیت هایی بیشتر از نمونه خارجی می باشد و باتری لیتیومی و سیستم اتوماسیون برق برای توزیع برق انبوه سازی شده با قابلیت تشخیص خطا از دیگر اختراعاتی بود که دیشب توسط این مخترع جوان معرفی شد . 

امشب نیز سه نفر دیگر از مخترعین سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس در این برنامه شرکت می کنند و به معرفی اختراعات خود می پردازند .

نام:
ایمیل:
* نظر: