یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۹۱۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۴
جلسه هماهنگی ستاد برگزاری یادواره شهدای گمنام حوزه شهید سرافراز،
سرگرد طحان با اشاره به این مطلب که امروز زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست تصریح کرد : برگزاری مراسم یادواره شهدا هزینه کردن نیست بلکه سرمایه گذاری است زیرا با برگزاری این مراسم آنان را به نسلهای جوان معرفی می کنیم .
به گزارش تنویر؛جلسه هماهنگی ستاد برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان نی ریز با حضور جانشین محترم سپاه ناحیه نی ریز،فرمانده حوزه مقاومت شهید سرافراز،شورای اجرایی حوزه شهید سرافراز و فرماندهی و شورای پایگاه ابوذر در محل مسجد ذوالانوار برگزار گردید.

سرگرد طحان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت :وظیفه همه ماست تا با برگزاری یادواره های شهدا، فرهنگ ایثار و شهادت را از نسلی به نسل دیگر انتقال دهیم تا آیندگان بدانند شهدا با اهدای خون خود باعث اقتدار و عظمت ایران اسلامی شدند.

وی با اشاره به این مطلب که امروز زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست تصریح کرد : برگزاری مراسم یادواره شهدا هزینه کردن نیست بلکه سرمایه گذاری است زیرا با برگزاری این مراسم آنان را به نسلهای جوان معرفی می کنیم .

ایشان افزودند:زنده نگه داشتن نام وخاطره شهیدان و تلاش در راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه ای است بدیهی که بر عهده همه آحاد جامعه بویژه بسیجیان است چراکه اگر رشادت، ایثار و جانفشانی شهدا و ایثارگران در طول انقلاب و دفاع مقدس نبود، هیچیک از ما در این جایگاه نبودیم و این امانتی است که این عزیزان به ما سپرده اند.

ایشان تصریح کردند:فرهنگ ایثار وشهادت در دین اسلام از اهمیت ویژه ای برخوردار است و پس از واقعه عظیم عاشورا اعتبار وارزش این فرهنگ در اسلام وبویژه در ایران دو چندان شده است وملت ایران وبخصوص جوانان ما در دوران جنگ هشت ساله حماسه شبیه به حماسه کربلا آفریدند . وی در ادامه افزود : ما امروز به پشتوانه شهدا در بلندای قله اقتدار هستیم و از هیچ کدام از تهدیدات دشمنان نمی هراسیم و می بایست این امنیت و آرامشی را که وامدارشهدا هستیم با پیروی از راهشان و تکریم آنان اندکی جبران کنیم.

درپایان جانشین سپاه ناحیه نی ریز از شهدا بعنوان بزرگترین نعمت جامعه یاد کرد و این عزیزان را به مشعل فروزانی برای هدایت جامعه بویژه جوانان تشبیه نمود. و تصریح کرد: سعادت و سلامت جامعه در گرو زنده نگه داشتن نام و راه شهیدان است.

در ادامه برادر مظفری فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید سرافراز با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره های شهدا اظهار داشت : برگزاری این یادواره ها بهترین فرصت تقویت معنویت برای ترویج فرهنگ دینی وانتقال درس های بزرگ هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان جامعه است .

وی با اشاره به اینکه برگزاری یادواره شهدا و انتقال پیام شهید و شهادت به نسل سوم و چهارم انقلاب بهترین شیوه در پاسداشت آرمان های شهدا و انقلاب اسلامی است، بر همکاری تمامی بسیجیان شهرستان در برگزاری هر چه با شکوه تر یادواره شهدای گمنام شهرستان تاکید کرد.

لازم به ذکر است که پایگاه مقاومت ابوذر حوزه مقاومت بسیج شهید سرافراز متولی برگزاری یادواره شهدای گمنام در محل تپه نورالشهدا می باشد.


http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2016/09/IMG_1146.jpg

http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2016/09/IMG_1151.jpg

http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2016/09/IMG_1155.jpg

http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2016/09/IMG_1159.jpg

نام:
ایمیل:
* نظر: