کد خبر: ۹۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۷
روابط عمومي دانشگاه پيام نور طي بيانيه اي مواضع اين دانشگاه را نسبت به انتخابات رياست جمهوري اعلام كرد.
به گزارش بسیج اساتید فارس، متن بيانيه بدين شرح است:

به نام خداوند بخشايشگر مهربان


بار ديگر همه پرسي، كه بيانگر اراده آزاد ملت ايران براي تعيين سرنوشت خود به شمار مي رود در ۲۴ خرداد ماه سال ۱۳۹۲ در ايران اسلامي كه پرچمدار مردم سالاري ديني در دنيا است ، غرور و سربلندي ملي و ياس و نا اميدي را در دل دشمنان اين مرز و بوم به دنبال خواهد داشت و حماسه سياسي مد نظر مقام معظم رهبري رقم خواهد خورد.


با احراز صلاحيت برخي از كانديداهاي رياست جمهوري و قبول نظر شوراي محترم نگهبان از طرف سايركانديداها، اولين گام بزرگ حماسه سياسي رقم خورد. پذيرش نظر شوراي محترم نگهبان، نشان از اسلامي بودن، بلوغ سياسي،خيرانديشي و ايران­ دوستي همه­ كانديداها مي­باشد و سيلي بزرگي بر صورت دشمنان اسلام و ايران تلقي مي­گردد و خود همين موضوع يك حماسه سياسي است كه بخوبي محقق گرديد. به ملت آزاده، غيور و مومن جمهوري اسلامي ايران و به همه­ي كانديداهاي محترم براي رعايت قانون و اصول اخلاقي و خلق اين حماسه، تبريك عرض مي­كنيم. اين نمايشِ پختگي سياسي، صبر و اخلاق مداري، قانون مداري و ولايت مداري همه­ مردم شريف و كانديداهاي محترم، يكي از نمادهاي كيفي حماسه سياسي است.


سياست خانواده بزرگ دانشگاه پيام نور به عنوان يكي از بزرگ ترين دانشگاه هاي دولتي كشور كه با بيش از 500 مركز و واحد در سراسر كشور قشر عظيمي از دانشجويان ، فرهيختگان و حدود يك هفتادم جمعيت كشور را تحت پوشش دارد، بر دعوت و تشويق آحاد ملت به حضور حداكثري ، كمك به شناخت و معرفت بيشتر از كانديداها ،انتخاب كانديداي اصلح با تأكيد برقانون مداري و ولايت مداري در دوره يازدهم انتخابات رياست جمهوري، استوار است. دانشگاه پيام نور حماسه ساز ترين دانشگاه دربرداشتن سد كنكور و پيشرفت و تعالي جوانان اين مرز و بوم بوده است و خلق حماسه اي ديگر را در راستاي بالندگي نظام مقدس جمهوري اسلامي با معرفي و حضور كانديداهاي محترم، فرصتي ارزشمند و مسئوليتي خطير مي شمارد و بدين وسيله از همه اقشار غيور ملت براي حضور حداكثري در انتخابات رياست جمهوري كه نقشي تاثير گذار در خلق عظيم ترين حماسه سياسي تاريخ انقلاب اسلامي خواهد داشت، دعوت مي نمايد.


انشاالله با هوشياري خواص و حمايت و حضور هميشگي ملت غيور و انقلابي ايران اسلامي در ۲۴ خرداد ماه سال جاري حماسه سياسي مد نظر مقام معظم رهبري(حفظه) رقم خواهد خورد و سكان قوه مجريه با انتخاب مردم به دست شخص خدمتگزار ديگري سپرده خواهد شد و ديگر كانديداها كه فرصت خدمتگزاري در راس قوه مجريه را پيدا نكرده اند با قبول پيروزي فردي كه برنده انتخابات گرديده، قوه مجريه را به عنوان يك ركن خدمتگزار تا پايان عمر چهار ساله رياست جمهوري ياري نمايند ، انشاالله .


والسلام علي عبادالله الصالحين

انتهای پیام 224/224
نام:
ایمیل:
* نظر: