آخرین اخبار
کد خبر: ۹۱۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شیراز:
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز اعلام کرد: از یکایک مسلمانان می خواهیم تا همه جانبه در مقابل آل سعود بایستند.

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد  شیراز  به مناسبت سالروز فاجعه تاریخی منا و در اعتراض جنایات آل سعود بیانیه ای صادر کرد که متن کامل آن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

(إلا لعنة الله علي الضالمين الذين يصدون عن سبيل الله ) مردم ستمگر ؛ آن مردمی هستند که  راه خدا را می بندند . سوره مبارکه هود آیات 18 و 19

 یکسال از فاجعه تاریخی منا که قلب هر انسان آزاده ای را به درد می آورد گذشت اما ذره ای از بی وقاحتی و بی شرمی  این زالوی امت اسلامی نکاهید.   و این خاندان سفاک امسال "سد عن سبیل الله" گردیدند.

    بی لیاقتی و بی مسئولیتی   رژیم  منحوس آل  سعود مسبب جان باختن هزاران زائر بیت الله الحرام ومومنان مهاجر الی الله شد . ؛ مادامی که این رژیم جنایتکار روی کار است باید منتظر شنیدن  چنین اخبار تلخی باشیم، این جنایات بزرگ ونابخشودنی نشان می دهد که رژیم ظالم آل سعود صلاحیت اداره خانه خدا راندارد و از تمام  ظرفیت های خود در جهت ضربه زدن به اسلام ناب محمدی و امت اسلامی  ؛ از جمله  حمله و بمباران هوایی مردم مظلوم یمن تا پرورش تروریس هایی مثل داعش ؛استفاده می کند

 امت اسلام  به هوش باشند ، باید دست این خاندان فاسد صهیونیستی از سرزمین وحی کوتاه گردد. این نکته  مهم را هم نباید فراموش کرد که ریشه ی تمام این جنایات شیطان بزرگ آمریکاست چرا که اگر حمایت های دائمی آمریکا ازاین رژیم دیکتاتور نبود ومردم عربستان اجازه داشتند آزادانه نظام مورد علاقه خود را انتخاب کنند هیچگاه  احتمال حاکمیت این خاندان فاسد و بی کفایت برمردم حجاز و وقوع چنین جنایاتی نبود..

امروز پس از گذشت یکسال از این ماجرای تلخ هنوز مقصر اصلی و ابعاد پیچیده این فاجعه به صورت رسمی  مشخص نشده است و ما دانشجویان مسلمان پیرو خط امام از مجامع بین الملل اسلامی و دولتمردان جمهوری اسلامی ایران  میخواهیم کمیته حقیقت یابی که مد نظر مقام معظم رهبری نیز می باشد تشکیل شود و جنایت آل سعود خبیث و اربابانشان یعنی امریکا و انگلیس  را رسما به دنیا اعلام کند.  رهبری عظیم الشٱن انقلاب بدرستی وبجا فرمودند که: (این سلسله و شجره‌ی خبیثه‌ی ملعونه، دهانها را با پول میبندند، این بندگانِ پول و بندگانِ دنیا، نمیگذارند کسی علیه‌ اینها حرفی بزند، اعتراضی بکند. یک هیئت حقیقت‌یاب لازم است، باید بروند از نزدیک ببینند، مسئله را بررسی کنند؛ هرچه میخواهد طول بکشد. این از جمله‌ی کارهایی است که مسئولین محترم ما هم بایستی در نظر بگیرند و دنبال بکنند و اهمّیت بدهند. این هم یک بُعد قضیّه است. بُعد دیگر قضیّه این است که بدانیم که در این حادثه و حوادث مشابه، قدرتهای پشتیبان آل‌سعود هم شریکند. بله، آمریکایی‌ها در قضیّه‌ی منا حضور نداشتند؛ امّا درعین‌حال دستشان به خون شهدای منای ما آلوده است. این حکّامِ بدْعمل، به پشتیبانی قدرت آمریکا و همراهی آمریکا است که میتوانند این‌جور وقیحانه در مقابل دنیای اسلام بِایستند و این گناه بزرگ را مرتکب بشوند و حتّی یک کلمه عذرخواهی هم نکنند؛ به پشتیبانی آنها است، پس آنها شریکند؛ همچنان‌که در قضیّه‌ی یمن هم، در قضایای گوناگون دنیای اسلام هم -در قضیّه‌ی سوریه، در قضیّه‌ی عراق، در قضیّه‌ی بحرین- اگر لطمه‌ای و ضرری به مسلمانها میخورَد، آمریکایی‌ها شریک در جرم و جنایتند؛ پشتیبانی آنها است که موجب میشود این وقیحها، این بی‌شرمها، بتوانند این‌جور جنایت کنند و خیانت کنند و از پشت خنجر به قلب امّت اسلامی وارد بکنند؛ به‌خاطر این است.)

ما داشجویان انقلابی وظیفه خودمیدانیم سالروز این فاجعه بزرگ را به امام زمان ومقام معظم رهبری امام خامنه ای  وبه امت اسلامی وعلی الخصوص خانواده های این عزيزان تسلیت عرض نماییم و از یکایک.مسلمانان میخواهیم تا همه جانبه در مقابل این سلسله منحوس بایستند ، ازخدای متعال میخواهیم که به حق این جان های به ناحق گرفته شده شر صهیونیست ها وآل سعود و آمریکای جنایتکار که ریشه همه این بدبختی ها هستند را ازامت اسلامی کم کند و فرج یگانه منجی بشریت حضرت صاحب الزمان(عج) را نزدیک فرماید، به امید آن روز.......

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد  شیراز

19 شهریور 1395

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: