جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۰۳:۵۷
کد خبر: ۹۱۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳
سید مرتضی آل علی :
به گزارش روابط عمومی و تبلیغات حوزه مقاومت بسیج 3 امام حسین (ع) سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز جلسه ستاد اجرائی هفته دفاع مقدس با حضور مسئولین ذیربط این حوزه مقاومت با برنامه ریزی بیش از 80 برنامه اجرائی در این هفته برگزار گردید .

در این جلسه سید مرتضی آل علی فرماندهی حوزه مقاومت بسیج 3 امام حسین (ع) بیان نمود: متولیان امر در فرصتی باقی مانده تا هفته دفاع مقدس با همکاری نهادها و ادارات شهرستان برنامه های متنوعی را تهیه و تدارک ببینند.

وی با تأکید بر ضرورت همکاری ادارات و نهاد ها در برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس ادامه داد: بخشی از اسوه های شهادت محدوده استحفاظی این حوزه مقاومت در ایام دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی شده اند و با توجه به این مهم باید برنامه های مجزا و ویژه ای در محدوده استحفاظی این حوزه برگزار شود.

سید مرتضی آل علی با تأکید برنمایش وحدت و اقتدار ملی درهفته گرامیداشت دفاع مقدس،گفت: نقش هدایتگری رهبری و وحدت و یکپارچگی ملت باید در این هفته به مرحله ظهور برسد، بنابراین تبیین اینکه قدرت ما در سایه وحدت ما است باید متجلی شود چرا که در سایه وحدت می توانیم خود و ارزش ها را حفظ و تثبیت کنیم.

ساسان یگانه مسئول روابط عمومی و تبلیغات حوزه مقاومت بسیج 3 امام حسین (ع) با بیان اینکه دفاع مقدس منحصر به قشر خاصی نیست افزود: برنامه ایی که در هفته دفاع مقدس تهیه می شود باید متناسب با اقشار مختلف به ویژه نسل جوان همزاد پنداری داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ ولایتمداری، مقاومت، ایثار، شهادت و خودباوری ملی و دینی نیز از جمله راهبردهای کلیدی در برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس خواهد بود.

و در ادامه علی برزیگر مسئول فرهنگی اجتماعی حوزه مقاومت بسیج 3 امام حسین (ع) ضمن اعلام برنامه های ویژه و شاخص هفته دفاع مقدس از فرماندهی این حوزه مقاومت بخاطر تعامل خوب و سازنده ایشان با شورای فرماندهی این حوزه تقدیر و تشکر کرد .

ودر آخر این جلسه دیگر مسئولین قسمت های این حوزه مقاومت ، گزارشی از برنامه های خود را در این هفته به فرمانده حوزه مقاومت اعلام کردند.

و برنامه های شاخص اجرائی این حوزه مقاومت از قبیل نمایشگاه شمیم پاک جبهه در شبستان حسینیه علی ابن موسی الرضا (ع) پل خاتون ، همایش تجلیل از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس ، ویزیت رایگان به همراه توزیع رایگان دارو ، یادواره شهدای محله شیشه گری در مسجد این محله ، بازدید از آسایشگاه جانبازان و ضایعات نخاعی، یادواره شهدای مسجد حبیب فلکه ولیعصر (عج) ، رونمایی از نرم افزار اندرویدی شهید محمد ابراهیمی شیرازی ، رونمایی از کتاب شهید اسماعیل اسماعیلی ، مسابقه عکس دفاع مقدس ویژه عکاسان خبری شهرستان و مسابقات وبلاگ نویسی ، فیلم و کاریکاتور در سطح سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز و بیش از 70 برنامه دیگر اعلام گردید .



نام:
ایمیل:
* نظر: