کد خبر: ۹۱۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵
فرجی خبر داد:
برادر بسیجی مجید فرجی فرمانده حوزه مقاومت بسیج سلمان فارسی(ره)منطقه دراک شیراز در گفتگو با تنویر خبر داد:منطقه دراک شیراز با بیش از 50عنوان برنامه به استقبال هفته دفاع مقدس می رود.
 وی با اشاره رشادتهاي جوانان در طول هشت سال دفاع مقدس گفت:هفته دفاع مقدس فرصت خوبي است تا بتوانیم برنامه هاي متنوعي را براي اقشار مختلف مردم به ويژه نسل جوان ونوجوان و آشنائی آنان با فرهنگي ايثار،شهادت و مقاومت در دفاع حق علیه باطل انجام داد.
وی ضمن تبریک عید ولایت و گرامی داشت هفته دفاع مقدس افزود: در حال حاضرعده اي دارند تمتم سعي و تلاش خود را بكار مي بندند كه بعضي از مناسبت ها و شعارهاي ملي را كه با جان و دل ما عجين شده ،كمرنگ نمايند تا به فراموشي سپرده شود و هفته دفاع مقدس و دیگر مناسبت ها فرصتی موقعیتی است که مردم و خصوصا قشر جوانان و نوجوان را از گوشه ای از مجاهدت ها  و ایثار رزمندگان در طول عمر با برکت نظام جمهوری اسلامی آشنا کرد.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج سلمان فارسی(ره) تصریح نمود: هفته دفاع مقدس امسال که از انتهاي دهه امامت و ولايت شروع خواهد شد که در منطقه دراک برنامه هاي متعددی که شامل بيش از 50عنوان برنامه با رويكردهاي سبك زندگي خانواده ، قرآن محوري ، سيره شهدا خواهد بود انجام خواهد شد.
فرجی در پایان افزود:برنامه های هفته دفاع مقدس در منطقه دراک شیراز با همكاري دفتر امام جمعه محترم منطقه دراك و دهياري ها و شوراهاي اسلامي روستاها برنامه ريزي و انجام خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: