آخرین اخبار
کد خبر: ۹۱۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲
تابستان امسال جمعی از دانشجویان بسیجی در قالب گروه جهادی پیامبراعظم(ص) بسیج دانشجویی فارس روزهای فراغتشان را با روزهای جهادی در عمق محرومیت معاوضه کرده اند و آستین های همت را بالا زده اند و به میان مردم در روستاهای کم برخوردار شهرستان رستم رفته اند تا شاید بتوانند مرهمی بر دردهای محرومان شوند و همتشان لبخندی بر گوشه لبی بنشاند.

محمد سمیعی دشت ارژنه مسئول گروه جهادی پیامبراعظم(ص) بسیج دانشجویی استان فارس در حاشیه این اردو اظهار داشت: این گروه دانشجویی فعالیت های جهادی خود را در عرصه های عمرانی، فرهنگی و درمانی در روستای میدجان از توابع بخش سورنا شهرستان رستم انجام داد.

وی برگزاری مراسم جشن تکلیف برای دختران روستا، مسابقات فرهنگی، ورزشی، کلاس های عقیدتی، احکام، آموزش قرآن و نقاشی را جمله فعالیت های فرهنگی گروه جهادی دانشجویی پیامبر اعظم(ص) در روستای میدجان برشمرد و افزود: دیدار با خانواده شهدا، مشاوره در زمینه های ازدواج و روابط زناشویی، تربیت فرزند، بهداشت فردی و خانوادگی، همسرداری، طلاق و ... از دیگر برنامه های فرهنگی این گروه جهادی بود.

مسئول گروه جهادی پیامبراعظم(ص) بسیج دانشجویی استان فارس، ترغیب جوانان به  خواندن نماز و شرکت در نماز جماعت، برگزاری مجالس دعا، قرآن، مناجات و توزیع چادر زنانه در بین اهالی روستا از برنامه های این گروه در روستای میدجان عنوان و خاطرنشان کرد: سرکشی پزشک عمومی از اهالی روستا، شناسایی اولیه بیماری ها به ویژه بیماری های خاص، ویزیت و توزیع رایگان دارو برای روستاییان از فعالیت های درمانی گروه جهادی پیامبراعظم(ع) بود.

سمیعی دشت ارژنه از ساخت کانال آب کوچک برای هدایت آب شرب از سرچشمه تا انتهای روستا، احداث غسال خانه و بخشی از مسجد روستا توسط داشجویان جهادگر گروه پیامبراعظم(ص) خبر داد و تصریح کرد: ساخت سرویس های بهداشتی و آبراهه برای هدایت آب به مزارع روستاییان از جمله فعالیت های عمرانی گروه جهادی دانشجویی پیامبر اعظم(ص) است.











نام:
ایمیل:
* نظر: